Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Деталі

У листах йдеться, що X почала цього тижня пропонувати деяким рекламодавцям знижені ціни на відеорекламу, що супроводжується списком актуальних тем на вкладці X «Дослідіть». Така реклама забезпечує брендам цілодобове розміщення в списку актуальних тем.

Компанія також пропонує знижку 50% на будь-яке нове бронювання цієї реклами до 31 липня.

«Мета цих знижок — допомогти нашим рекламодавцям розширити охоплення в критичні моменти в Twitter, такі, як чемпіонат світу з футболу серед жінок», — йшлося в одному з повідомлень.

X також попередила рекламодавців, що з 7 серпня акаунти брендів можуть втратити верифікацію — золоту галочку, яка вказує на приналежність облікового запису до бренду.

З електронних листів випливає, що ця загроза може бути реалізована, якщо рекламодавці не витратять щонайменше $1 000 на рекламу за попередні 30 днів або $6 000 — за 180 днів.

Верифікація важлива для багатьох компаній, тому що вони побоюються, що шахраї можуть видати себе за їхній бренд і представляти його в хибному світлі.

Читайте також: Маск анонсував додавання фінансових інструментів у Twitter

Раніше Маск написав у Twitter, що компанія зіткнулася з «падінням доходів від реклами на приблизно 50%». Маск заявив, що компанія може незабаром отримати позитивний грошовий потік. Twitter роками зазнавав збитків до поглинання компанії Маском і вліз у мільярдні борги в рамках придбання соцмережі мільярдером, нагадує WSJ.

Нагадаємо

«Мінфін» писав, що Ілон Маск показав новий логотип соцмережі — це літера X. На лого відсутня характерна пташка.