Читайте телеграм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

Клієнт банку ПУМБ зіткнувся з проблемою поповнення картки через термінал у відділенні фінустанови. За його словами, купюри номіналом 500 грн і вище термінал не приймає. Працівники банку йому пояснили, що бояться фальшивок.

У відповіді на скаргу користувача під ніком para53 у ПУМБ заявили, що в грошовому обігу України з’явились банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму, тому було прийняте рішення обмежити кількість таких купюр до 1 шт. для поповнення за одну транзакцію.

«В грошовому обігу України з’явились банкноти номіналом 500 та 1000 грн, які були пошкоджені під час надзвичайного режиму. Банкноти були пошкоджені за допомогою дрелі. Через це, службою безпеки банку було прийнято рішення обмежити кількість купюр до 1 шт. для поповнення за одну транзакцію», — заявили в банку.

Читайте також: НБУ заборонив банкам брати комісію за обмін «старих» доларів

Клієнт банку також незадоволений тим, що він поповнив картку через термінал EasyPay, фінансова компанія надала квитанцію і в телефонному режимі підтвердила, що гроші переказала банку. Проте банк стверджує, що гроші йому не надходили.

В ПУМБ зазначили, що якщо картка поповнюється в терміналі не їхнього банку, то в такому випадку, зарахування коштів може відбуватися до 3-х робочих днів.

Оновлено

Пізніше ПУМБ надав «Мінфіну» новий коментар щодо цієї ситуації.

«Банк приймає усі банкноти, які відповідають вимогам НБУ, незалежно від номіналу. Також, хочемо зазначити, що після авторизації, клієнтам ПУМБ доступно поповнення без обмежень. Періодично усі термінали банку за регламентом проходять технічні роботи, під час яких існують певні обмеження. Під час технічних робіт радимо звертатися до кас банку та виконувати необхідні фінансові операції у касах», — зазначили в фінустанові.