Кращий клієнтський сервіс
Дана номінація найліпшим чином характеризує якість і турботу про клієнтів. Журі оцінювало наявність мобільного додатку, підтримку 24/7, можливість оформлення полісів у вихідні дні, програми лояльності тощо.
В результаті визначено трійку фіналістів:
- третє місце — компанія Арсенал-Страхування,
- друге місце — Альфа-Страхування,
- перше місце — ARX.
Як розповіла «Мінфіну» Юлія Маслова, директор департаменту особистих видів СК «Альфа Страхування», ринок страхування тримається, наскільки це можливо за нинішніх умов. В березні-квітні було значне просідання, наразі відчувається пожвавлення ринку, але до показників довоєнних часів ще далеко.
«Дистанційна робота, загартована пандемійними часами, зробила своє: наш сервіс і далі надається 24/7, адекватність формувань страхових резервів та онлайн сервіси в частині дистрибуції дають можливість страховикам як здійснювати продаж страхових продуктів, так і в повній мірі виконувати свої зобов’язання незважаючи на війну», — прокоментувала представниця СК «Альфа Страхування».
Кращий продукт страхової компанії: КАСКО
У цій номінації журі визначило, хто з конкурсантів пропонує найкращі страхові продукти на ринку. Розпочали оцінювання із програми страхування КАСКО. У трійку призерів потрапили:
- Уніка — третє місце,
- Арсенал Страхування — друге місце,
- ARX — перше місце.
Кращий продукт страхової компанії: ДМС
Ця номінація продемонструвала, хто із страховиків пропонує найкращі програми добровільного медичного страхування.
Кращими з кращих визнано:
- Уніка — третє місце,
- Інго Страхування — друге місце,
- Альфа-Страхування — перше місце.
«Найбільш затребуваними на сьогодні є продукти, пов’язані з відповідальністю власників транспортних засобів: це „зелена“ карта для виїжджаючих за кордон та ОСЦПВ (внутрішня автоцивілка). Незважаючи на падіння економіки, прибутків, роботодавці продовжують підтримувати свій персонал та в більшості випадків не відмовляються від медичного страхування співробітників», — зауважила у коментарі «Мінфіну» Юлія Маслова, директор департаменту особистих видів СК «Альфа Страхування».
Вона також повідомила, що відбулися деякі зміни в ціновій політиці компанії. Так, подорожчали продукти для тих, хто виїжджає за кордон та «зелена» карта, оскільки дається взнаки курсова різниця. Також зросла вартість автоцивілки через введення нових лімітів.
«На інші види страхування намагаємося утримувати ціни і будемо так робити, наскільки це буде можливо. Плюс у нас діють програми лояльності», — зауважила Юлія Маслова.
Кращий продукт страхової компанії: Зелена картка
Ця відзнака — позаконкурсна. Її ініціатор — сайт Finance.ua, який на сьогодні є агрегатором та маркет-плейсом з продажу популярних страхових продуктів.
Finance.ua точно відомо, який продукт на страховому ринку став найзатребуванішим і вручив нагороду компанії, яка його реалізує.
Так, відзнака «Кращий продукт страхової компанії: Зелена картка. Рекомендовано Finance.ua.» дістався компанії УСГ.
Провідні технології та інновації
У впровадженні новітніх технологій змагаються усі учасники фінансового ринку, у тому числі й страхові компанії. Хто із них минулого року був найпрогресивнішим в реалізації інновацій, визначило журі та читачі сайтів «Мінфін», Finance.ua.
- Третє місце — за проект Автоцивілка «Cмарт-Драйв» — отримала компанія ARX.
- На 2 місці з мобільним додатком Альфа Асістанс та оновленим сайтом alfaic.ua опинилася Альфа-Страхування.
- А переможцем з технологічною платформа EasyPeasy став — Арсенал Страхування.
Кращий СЕО страхової компанії
Ця номінація має на меті відзначити лідерів, які роблять все, щоб компанії під їх керівництвом були успішними, примножували прибутки, впроваджували сучасні розробки, знаходили нові ніші.
Найбільшим потужним управлінцем, кращим СЕО страхової компанії за версією FinAwards 2022 визнано голову правління ARX Андрія Перетяжко.
Він саме той лідер, на чиїх плечах лежить величезна відповідальність за персонал, команду, акціонерів. Він той командир, який може провести компанію через будь-який шторм.
Про премію
FinAwards — це щорічний конкурс, який визначає кращих професіоналів фінансового сектору України і фінансові продукти.
Цього року премія проводиться вп'яте раз. Попри війну, засновники премії — фінансові медіа Мінфін та Finance.ua вирішили відзначити торішній внесок фінансових установ в розвиток банківської та фінансової індустрії України, а також теперішні успіхи в підтримці населення та забезпечення стабільності фінансово-грошової системи держави.
«Спочатку ми вважали, що захід не на часі. Але потім побачили, ціною яких величезних зусиль фінансові компанії трималися на плаву. Попри війну і скруту ви почали працювати ще активніше, ніж будь-коли. Тому ваш внесок вартує того, щоб його відзначити», — наголосив співзасновник Treeum Сергій Віндерських.
Переможців обирали шляхом голосування незалежного авторитетного журі, експертної групи редакції і відкритого голосування читачів сайтів «Мінфін», Finance.ua.