Що не сподобалося Привату
Спочатку термінал без проблем прийняв купюру і здійснив зарахування на картку відповідно до поточного курсу. Але через 4 місяці почалися дзвінки від служби безпеки банку.
«Мол, купюра, которую вы меняли, оказалась изношена и не должна была быть принята. Приезжайте в другой город, и верните деньги или привезите новую купюру», — описує ситуацію клієнт Приватбанку.
Після того, як автор відгуку відмовився виконувати побажання банку, там погодилися на компроміс, дозволивши передати «правильну» купюру в відділенні рідного An5378 міста.
Читайте також: Найкращий відгук серпня: як monobank купив клієнту квиток на концерт без його згоди
«Приватівське» полювання за грошима
«Но, проконсультировавшись с адвокатом, я понял, что ничего менять не обязан. Ведь нет никаких гарантий, что банк вернёт именно мою купюру. К тому же их терминал ее принял, поскольку визуально купюра нормальная, без плесени и потертостей», — розповідає користувач під ніком An5378.
Однак така позиція клієнта не сподобалася представникам Привату.
«После услышанного отказа с моей стороны, последовала фраза „пустим дальше в работу, думаю знаете, что тогда будет“. Первый раз звонили с номера Привата, второй раз уже с личного номера», — підсумував читач «Мінфіну».
Банк пообіцяв розібратися у неприємній ситуації, але результат поки невідомий. Клієнт вирішення питання не підтвердив.
Читайте також: Найкращий відгук липня: скільки заплатив клієнт Ощаду за неактивний рахунок у банку
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.