Як отримати картку
Подати заявку можна онлайн — на сайті мікрофінансової організації. Система попросить завантажити всі необхідні документи і покаже доступний кредитний ліміт.
Ідентифікувати клієнтів будуть у відділеннях Нової Пошти. Там же друкуватимуть і підписуватимуть документи.
Активація картки з підключенням до 3D Secure займе не більше однієї хвилини, обіцяють розробники. На телефон клієнта приходить смс-повідомлення з пін-кодом і відразу ж встановлюється кредитний ліміт.
Також читайте: Кому належать і скільки заробляють МФО
Умови продукту:
- кредитний ліміт до 15 тис. грн;
- безкоштовне зняття готівки в банкоматі;
- перший календарний місяць акційна процентна ставка — 0,5% (далі — вдвічі вище);
- пільговий період з 1 по 5 число наступного місяця;
- кешбек 1% на всі категорії.
В особистому кабінеті можна подивитися історію всіх трансакцій і повну статистику по картці, а також поповнити картку онлайн у кілька торкань.
Картку можна використовувати як дебетову, поповнюючи власними грошима, або як класичну кредитку. Кожному новому клієнту обіцяють зарахувати на рахунок Veocard бонус — 100 грн.
Також читайте: Новий рейтинг найдешевших онлайн кредитів від МФО — дослідження «Мінфіну»
Майбутнє за фінтех
Проєкт замислювався ще в 2019 році. Велися численні перемовини з фінустановами. Але тільки Айбокс Банк виявився готовий до подібних фінтех-проєктів, заявили в moneyveo.
«Veocard привабила тим, що використовувати картку будуть удвічі частіше. Якщо класична кредитна картка має рівень узгодження кредитного ліміту 45−50%, то продукт moneyveo був заявлений на 90%. Середній ліміт утричі менше банківського, проте швидкість обігу грошей на картці у 10 разів вище. Банк заробляє в цьому випадку саме на трансакціях — списаннях та поповненнях», — розповів директор департаменту інновацій Айбокс Банку Дмитро Яковлєв.
Банку цікавий сегмент клієнтів, який знаходиться поза банківським сектором. Його також цікавлять технології, оскільки проєкт запускали, коли держава дозволила ідентифікувати клієнтів онлайн.
За словами Дмитра Яковлєва, банку поставили жорсткий таймінг: потрібно було відреагувати в момент звернення клієнта через сайт, випустити картку, віддати Новій Пошті, дочекатися, поки конверт дійде до адресата. І все — до 5 хвилин, щоб клієнт встиг отримати картку у відділенні.
«Пілот пройшов успішно. Банк отримав замість номера картки унікальний ідентифікатор — номер конверта. І ми навчилися видавати картку з партнерською ідентифікацією у понад 8 тис. відділень Нової Пошти по всій Україні», — резюмував він.