Дорога ціна помилки

«Допустив прострочку за кредитом. Подали як боржника в БКІ (Бюро кредитних історій). Всі зобов‘язання за позикою після прострочки виконав, навіть закрив кредит достроково. Однак тепер не можу взяти кредит на авто, тому що висить борг за кредитом, якого насправді немає», — поскаржився клієнт Альфа-Банку.

Автор відгуку написав три звернення із проханням передати інформацію в БКІ, що заборгованості за кредитом немає. У відповідь пообіцяли, що обмеження знімуть протягом 30 днів. «Представник банку мене запевнив, що передають дані в БКІ кожні 14 днів, а бюро оновлює інформацію протягом 30 днів після подачі даних», — додав він.

Читайте також: Найкращий відгук квітня: як банкомат украв тисячу гривень

Читач «Мінфіну» поцікавився цим питанням в УБКІ (Українському бюро кредитних історій) та ПВБКІ (Першому всеукраїнському бюро кредитних історій). Виявилося, що передані банком дані оновлюються максимум 24 години.

«Це не відповідає позиції служби підтримки банку. Відверто говорять неправду та переводять вину на Бюро кредитних історій», — резюмував клієнт.

Після того, як клієнт розмістив заявку на нашому порталі, Альфа-Банк вирішив проблему користувача.

Читайте також: Темна історія зі старими купюрами і рахунки-примари: резонансні «проколи» банків

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за кращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.