Головні теми

  • Держава в дії або «Дія» для фізичних осіб і бізнесу. Можливості віддаленої ідентифікації клієнтів для фінансового сектору і роздрібного бізнесу.

  • У що інвестувати в українських реаліях? Можливості фондових ринків і управління приватним капіталом.

  • Операція фіскалізація «чому це не боляче. Навіщо рітейлу переходити на програмні РРО (е-чеки). Інноваційні онлайн інструменти для бізнесу.

  • Азіатський ринок для українського бізнесу: очікування і реальність.

  • Інновації в епоху змін. Що потрібно, щоб клієнти помітили саме вас. Формула сильного креативу.

Спікери FinRetail

  • Заступник Міністра цифровий трансформації з питань євроінтеграції. У міністерстві відповідає за такі напрямки: цифрову освіту, розвиток малого і середнього бізнесу за допомогою цифрових перетворень, онлайн-безпеку дітей, євроінтеграцію — Валерія Іонан;

  • Заступник генерального директора з розвитку фінансового бізнесу Укрпошта — Дмитро Поліщук;

  • Керівник експертної групи Департаменту цифрового розвитку Міністерства цифровий трансформації України, співзасновник компанії Kyiv Legal Hackers, кандидат юридичних наук — Денис Іванов;

  • В. о. директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ — Ольга Василева;

  • Директор Київської філії Фрідом Фінанс, практикуючий інвестор на фондовому ринку України, США, сертифікований фахівець Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України за напрямом «Торгівля цінними паперами» — Богдан Сидоренко;

  • Сергій Кравецький СЕО — WOTAN, керуючий партнер — MRP, глава експертної ради — Фонду Атаман;

  • Директор з розвитку Українська біржа — Олексій Сухоруков. В індустрії інвестицій більше 25 років. Працював в Інвестиційній групі УНІВЕР (Київ), Групі компаній ТЕКТ (Київ), на Фондовій біржі РТС (Москва), в Депозитарно-Кліринговій Компанії (Москва);

  • Керуючий активами, співзасновник і викладач M.Ritcher & Partners, співзасновник в Wotan, фінансовий радник, член Незалежної Експертної Ради Фонду «Отаман: Фонд перспективних акцій», член Незалежної Експертної Ради Фонду «Ярослав Мудрий: Фонд Акцій» — Михайло Рітчер;

  • Маркетинг-директор MEGOGO — Валерія Толочина. Має 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM і CSR. З 2010 року і до осені 2020 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані;

  • Директор з маркетингу CCLoan — Ганна Моісеєва. Пройшла шлях від арт-директора глянцевого журналу до CMO топових fintech компаній України. Маркетолог-практик з понад 15-річним досвідом роботи в Інфобізнес, it, інвестиційних, юридичних і фінансових компаніях. Одними з її успішних кейсів в тій же категорії є бренди „Dinero“ і „Укрпозика“. Спікер MFO Summit 2020 і член журі Effie Awards 2020;

  • Співвласниця digital-агентства LOBODS, серед клієнтів якого понад 80 українських та міжнародних брендів, супроводжували брендові сторінки ТАСкомбанк, КредитМаркет, Universal Bank, Loany і багатьох інших — Зоя Лобода;

  • Керівник відділу бренд-менеджменту lifecell — Ольга Щупак.

  • Та багато інших провідних фахівців. Всього більше 30 спікерів.

Конференція пройде 3ма тематичними сесіями

Сесію «Retail» рекомендовано відвідати: підприємцям, власникам бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, директорам департаментів / керівникам напрямків продажів, маркетологам, бренд і PR менеджерам, а також представникам компаній, які пропонують інноваційні рішення і технології для торгівлі.

Сесію «Finance» рекомендовано відвідати: заступникам голів правління банків, страхових компаній, СЕО мікро-фінансових компаній, керівникам департаментів роздрібного бізнесу, стратегії, маркетингу, реклами і PR, IT, ризиків, а також представникам компаній-постачальників рішень для роздрібного бізнесу.

Сесію «Інвестиції» рекомендується відвідати початківцям і досвідченим інвесторам. Всім, хто піклується про примноження власних заощаджень і бажає розбиратися в різних інструментах інвестування, навчитися формувати збалансований інвестиційний портфель.

Як взяти участь

Взяти участь в конференції можна як у форматі оффлайн так і онлайн. Важливо знати, що у зв'язку з пандемією, викликаної вірусом covid-19, кількість квитків на присутність оффлайні в цьому році обмежена.

Детальніше дізнатися про пакети для учасників, програму, спікерів, наявність вільних місць та зареєструватися можна за посиланням