Сюрпризи ПУМБ Online

Користувач, за рекомендацією менеджера ПУМБу, відкрив карту для підприємців «ВсеКарта Бізнес». Перший час все було гладко. По-перше, все пройшло швидко — процедура оформлення карти зайняла близько 15 хвилин. По-друге — зручно, якщо користуватися онлайн-банкінгом.

«Но спустя две недели доступ в ПУМБ-онлайн и в приложение оказался заблокирован по причине „не уникальный номер телефона“, при этом доступ в вайбер-бот с информацией о счете остался рабочим», — поділився автор відгуку.

Почалися довгі розбірки і з менеджерами відділення, і з техпідтримкою. Спочатку співробітники банку заявили, що ФОП і особистий банкінг на один номер підключити не можна. Пізніше з'явилася нова версія: це технічна помилка.

При черговому візиті клієнту все ж вдалося дізнатися реальну причину збоїв: на даному номері зареєстрований другий клієнт. Хоча в момент підключення ніяких питань щодо «неунікальності» контрактного мобільного номера учасника відгуку не було.

Читайте також: Банки відмовляються приймати «старі» гроші: що робити

Цур «це мій номер телефону»

«Выяснилось, что мой номер в банке указан для счета покойной матери, которая не пользовалась услугами банка, как минимум, лет пять. Чтобы активировать онлайн-банкинг, я должен доказать банку, что родственник скончался, далее закрыть счет родственника и только после этого номер могут отключить от другого клиента», — пише користувач.

За його словами, нонсенс ситуації в тому, що це міг бути будь-яка постороння людина. «В этом случае видимо подразумевается, что клиент должен лично найти того, кто указал не свой номер телефона, привести в банк, принудить закрыть счет и только тогда можно использовать свой номер для работы с банком», — резюмує він.

На даний момент клієнт ПУМБу вже підтвердив вирішення своєї проблеми банком.

Читайте також: Зіпсована кредитна історія через 12 копійок і комісія «за того хлопця»

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.