Портрет клієнта

Компанія CCLoan проаналізувала, хто звертається за кредитами, і склала портрет свого позичальника. За словами Анни Мойсєєвой, до МФО частіше звертаються клієнти у віці 25-45+ років.

Кредити беруть переважно жителі великих міст з населенням понад 300 тис. осіб. Позичальники, в середньому, мають дохід 6-10 тис. грн. За даними CCLoan, найчастіше клієнтами МФО стають сімейні люди з дітьми.

У компанії Moneyveo, навпаки, 60% клієнтів — неодружені і бездітні чоловіки, поділився ССО Moneyveo Максим Параска.

Читайте також: Іноземні фінансові компанії визначають надійність позичальників за даними з соцмереж

Топ-5 причин звернень в МФО

  1. Знадобилися гроші на непередбачені витрати.
  2. Бракує грошей через затримку заробітної плати.
  3. Потрібно закрити попередній кредит.
  4. Бракує грошей після значних витрат.
  5. Бажання купити дрібну побутову техніку або електроніку.

Більшість клієнтів приходять в мікрофінансові компанії завдяки пошуковій системі Google і СРА-мережам.

Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички

Як писав «Мінфін», банки не готові видавати великі кредити і прискіпливо аналізують кожного позичальника. Потенційні позичальники також стали більш обережно залучати позики. Такі головні поведінкові зміни на фінансовому ринку.

Рівень схвалення заявок на кредити в банках і мікрофінансових організаціях практично не відрізняється. Зараз фінустанови в два рази частіше погоджуються видати позику, ніж в розпал коронакризи.