За даними компанії, українці стали частіше використовувати новинні ресурси, освітні сайти для школярів, а також сервіси пошуку медикаментів.
Лідерами за охопленням аудиторії очікувано виявилися такі гіганти як google, youtube і facebook. Замикають першу п'ятірку Wikipedia і сайт найбільшого банку країни – Приватбанку.
Minfin.com.ua посів 18 позицію рейтингу. Якщо не враховувати корпоративний сайт Привату, «Мінфін» виявився єдиним ресурсом про фінанси та інвестиції, який потрапив у топ-25.
Наші успіхи
Березень виявився для «Мінфіну» рекордним. За місяць сторінки порталу зібрали 37,9 млн унікальних переглядів. Загальна кількість користувачів досягла 7,7 млн, а нових користувачів — 5,1 млн.
Протягом березня наші читачі найбільше цікавилися питаннями купівлі та продажу валюти, коливанням курсів, ситуацією на міжбанку та готівковому валютному ринку.
Також серед найбільш популярних розділів порталу виявилася сторінка зі статистикою про поширення коронавіруса в Україні та світі. Інформація в цьому розділі постійно оновлюється.
Якщо не враховувати валютні матеріали, до яких на «Мінфіні» традиційно високий інтерес, то список найбільш популярних статей за березень виглядає так:
- Пенсіонерам доплатять по 1000 гривень у зв'язку з карантином. Але не всім (255,3 тис. переглядів)
- П'ять «можна» під час кризи (93,8 тис.)
- Індексація пенсій. На пенсіонерах заощадили 30 мільярдів (85,4 тис.)
- Світ чекає низка суверенних дефолтів — аналітик J. P. Morgan (76,4 тис.)
- Залишити на потім або забрати гроші. Що робити ФОПам, які вже сплатили ЄСВ за березень (64,5 тис.)
- Рада скасувала ЄСВ для ФОПів. Обов'язкове запровадження РРО відтермінували (56,4 тис.)
- Американців на три місяці звільнять від податків (54,7 тис.)
- Карантинні проблеми. В Приватбанку розповіли, чому ріжуть кредитні ліміти (46,8 тис.)
- Рубіні: Всім потрібно по $1000, інакше ми опинимося у Великої депресії (36,3 тис.)
- Позичальників не будуть штрафувати за прострочення по кредитах під час карантину (35,9 тис.)
«Мінфін» постійно розвивається. За 2020 рік команда порталу оновила депозитний каталог, запустила розділ онлайн-кредитів і розширила продуктову лінійку "Бонусу від Мінфіну".
Також «Мінфін» запустив власний YouTube-канал, де регулярно ділиться корисними фінансовими новинами, порадами щодо інвестицій, прогнозами курсу та оглядами банківських продуктів.
Читайте також: Привіт, 2020! Як змінився «Мінфін» за останній рік