«Хочу звернути увагу, що 7% звернень громадян стосується придбання товарів через Інтернет або поза торговельними та офісними приміщеннями. У 2017 році це було 6,5%, у 2018-му трохи менше — 6,3%. Зараз — 7%, зростання на 10% (або 0,7 відсоткового пункта)», — повідомив Кобельков.

Читайте також: 75% інтернет-магазинів не видають фіскальні чеки (дослідження)

На що скаржаться найбільше

Найбільше українці скаржаться на придбані непродовольчі товари та послуги. При цьому близько 29% скарг стосуються якості житлово-комунальних послуг.

Читайте також: Платний самовивіз: Rozetka змінила умови роботи сервісу

Загалом від початку 2019 року до Держспоживслужби надійшло 15 тисяч скарг та звернень громадян. При цьому ефективність розгляду таких звернень за останні роки суттєво зменшилася, через те, що наразі держслужбовцям стало складніше ідентифікувати продавців.