1/5
зателефонували на колцентр. запитали інформацію про стан розгляду справи, в онлайн кабінеті зазначено 7 робочих днів, оператор повідомив, що 14. на зауваження про невідність інформації, почав підвищувати голос. на зауваження «не хамити» почав відверто кричати. Оператор Ілля (прізвище відмовився назвати).
якщо реально хочете зберегти свій час та свої нерви, не страхуйте нічого. ціна страховки космос, а як доходить до виплати — роблять все, щоб не заплатити.
P.S. прошу під моїм повідомленням не пропонувати написати скаргу на електронну пошту, це нічого не дає. А краще не беріть на роботу дітей, які не вміють спілкуватися або проведіть їм тренінг на гроші які ви не виплачуєте клієнтам
якщо реально хочете зберегти свій час та свої нерви, не страхуйте нічого. ціна страховки космос, а як доходить до виплати — роблять все, щоб не заплатити.
P.S. прошу під моїм повідомленням не пропонувати написати скаргу на електронну пошту, це нічого не дає. А краще не беріть на роботу дітей, які не вміють спілкуватися або проведіть їм тренінг на гроші які ви не виплачуєте клієнтам