Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ТАС - жахливе обслуговування

1/5
irynal2018-01-23 18:17:30
Жахливе обслуговування. Звернулася вперше. Дарма потрачений час, жодного результату, (вибачте, є один — Атоксил за рахунок ТАС).І ще один результат: разів 10 почула, що можу самостійно звернутися до лікаря. Для чого тоді страховка?
Моя ситуація: на шкірі за одну годину з«явився висип, по типу кропив»янки. Подзвонила в страхову, попросила записати кудись якогомога швидше, оскільки вдома маленька дитина на ГВ. Основне питання було чи не заразно і що це. Запропонували в Гармонію здоровья на неділю (висип в понеділок). Врешті записали на вівторок (справді швидко) в державну ДОБ-2, сказали, що там гарні спеціалісти. Швиденько поїхала, провели швидко, лікар сказала, що не знає що це, мабуть алергія, на питання — чи заразно, сказала, якщо вірусна інфекція то так. Написала висновок: токсико-алергічна реакція. Назначила дієту, атоксил на 5 днів і загальний аналіз крові. Загальний аналіз крові страхова не оплачує, БО ВІН НЕ СТОСУЄТЬСЯ ДІАГНОЗУ. Я б зрозуміла, якщо би було хоч два аналізи і один не стосувався. Мені сказали, що я можу САМА ЗДАТИ. Здала платно вистоявши чергу в тій же лікарні. В тій лікарні на почту не висилають результатів, сказали, що повідовлять в страхову. Дзвоню сама — ніхто нічого не повідовляв. Висип того ж дня до вечора знову. А мені кажуть, що мені консультацію предоставили, альтернативна не входить в договір, я можу сама сходити до лікаря, ні альтернативну ні повторну консультацію не будуть оплачувати. Хоча на висновку написано повторний осмотр по необходимости. А тепер виходить треба їхати до спеціаліста, який назначає аналізи «не показательные» для діагнозу, якого мені надала страхова, бо ніби я в нього вже була і тратити ще день чи йти повторно здавати аналіз крові і шукати нового спеціаліста. Поки з цим розібралася, ще один день втратила, так і не знаю що це і що робити з дитиною на ГВ. для чого взагалі тоді таке срахування, якщо направляють до лікаря, який дає «не показательные» аналізи і мені розповідають, що я можу сама звернутися до лікаря.
Страховая группа «ТАС»
30 января 2018, 17:05
Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, номер свого страхового поліса або повністю ПІБ — це дозволить нам ідентифікувати Вас як клієнта та надати відповідь по суті висловлених претензій.
З повагою, СГ «ТАС»

Комментарии к отзыву - 0

Отзыв успешно отредактирован