Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива якість сервісу «Провідної»

1/5
fgm2022-06-23 20:24:45
Зверталася в компанію декілька разів і кожного разу жахлива якість сервісу.
Практично не можна додзвонитися, але якщо це ще можна пояснити великою загруженістю, то їх сервіс не входить ні в які рамки. Якщо попередні рази, вони шукали лікаря часом з 10 ранку до 5 вечора, але знаходили, хоча, погодьтеся, якщо серйозний випадок, таке собі задоволення очікувати лише на інформацію про прийом скільки часу. То цього разу вони взагалі прийняли позицію ігнорувати запити і просто нічого не робити, власне, тут мій терпець і ввірвався.
Ввечері, щойно виникла проблема з зором, я відразу зателефонувати до Провідної та попросила терміново знайти лікаря на найближчий час, мені повідомили, що прийом ймовірно буде завтра, я попросила якомога раніше, але від 5 вечора і до 9 ранку наступного дня так і не отримала дзвінка чи повідомлення про прийом( хоча декілька разів наголосила, що це терміново, зір на лівому оці повність раптово зник). Вранці я вирішила взяти справу в свої руки і знайшла лікаря самостійно, відправилася на прийом, про що повідомила страхову, яка вже давно забула про мій попередній запит. Після прийому у лікаря, я зателефонувала, щоб проконсультуватися про покриття операції, яку призначив лікар та аналізів, які необхідно зробити перед операцією. На що мене попросили скинути заключення лікаря, я відразу направила всю необхідно інформацію, проте так і не отримала жодної відповіді. Минула доба, я вирішила зателефонувати, уточнити інформацію щодо свого запити і відразу ж вирішила уточнити внутрішній номер лікаря-координатора, щоб надалі спілкуватися з нею щодо цієї проблеми( адже минулі рази мене просто ігнорували, імена я не запам’ятала і не знала до кого мати претензії щодо такого «високого сервісу»). Це звучало не грубо зі словами ввічливості «підкажіть будь-ласка відразу Ваш внутрішній номер чи прізвище», нащо отримала відповідь « А хто це?», замість внутрішнього номеру, цікаво спілкуються з клієнтами, правда?
Я відповіла, що це клієнт, який незадоволений їх сервісом, оскільки його вже двічі ігнорували з запитами, коли проблема нагальна і потребує терміново вирішення. Після такої відповіді, до речі, вона чомусь відповіла мені «а це ви певно щодо операції». Тобто вже всі там в курсі справи і бездіяльності, знали, що таки буде цей дзвінок? Виглядало це так. Цей лікар-координатор повідомила мені, що вони отримали моє заключення, але нічого не вирішили, бо не розібрали діагноз, а зателефонувати уточнити, перепитати чи хоча б повідомити клієнта про таку ситуацію їм на думку не спало, точніше, певно не було бажання. Результатом мого звернення став зіпсований настрій, нерви і розчарування у якості сервісу. Ні в чому допомогти не змогли, ні знайти лікаря, ні вирішити питання з покриттям операції ( дане питання ми ще будемо розглядати), ні покриття аналізів, лікар-координатор Дарья пообіцяла знайти лаболаторію для аналізів, ми погодили адресу та лаболаторії що мені підходили, я сказала, що буду очікувати інформації про день та час запису, але жодного дзвінка чи смс від страхової я так і не отримала. Відчуваю, що ігнорування продовжується.
Висновок, якість обслуговування жахлива, додзвонитися нереально, лікарів шукають довго, проте швидко шукають відмазки, щоб не покривати страхування, клієнтів ігнорують, приготуйтеся до того, що вам доведеться можливо присмерті знаходити в собі сили аби постійно нагадувати страховій про ваш запит. Страхова більше нагадує, не страхову, а аферистів, що всіляко шукають шляхи обвести вас навколо пальця, справно шукають шляхи, аби не надати, той сервіс, що обіцяли і за який ви справно платили весь час. Мовчу про совість, бо її в них явно не має, це жахливо, кидати своїх людей, в такий страшний час в таких складних ситуаціях.

Комментарии к отзыву - 1

providna2020providna20202022-06-28 14:22:48
Доброго дня!
Ваше звернення опрацьовано, всі гарантії з боку страхової компанії на обстеження і лікування цього випадку надано.
За зверненням проведено службове розслідування, належних заходів для покращення сервісного обслуговування клієнтів вжито.
Дякуємо за зворотній зв'язок — це важливо для вдосконалення нашої роботи!

З повагою,
СК «ПРОВІДНА»
Отзыв успешно отредактирован