Що робити в цьому випадку?
0/5
Я представляю постраждалу сторону. Винуватець застрахований в СК Галицька. Всі попередні етапи були проведені більш менш нормально (хоча оцінювач занизив вартість ремонту, аргументуючи це віком автомобіля — але зараз питання не в цьому). Всі необхідні документи (рішення суду, оцінка з експертизою і т.п.) були передані в центральний офіс СК Галицька на початку червня. Оцінювач в Одеському представництві сказав, що б я дзвонив в СК Галицька на початку липня і питав про стан справи. Сказав, що виплату він повинні здійснити до 12 вересня (я так розумію це закінчення 3-х місячного терміну передбаченого законом).
Але ось уже тиждень я не можу їм додзвонитися, просто ніхто не бере трубку (тел. 0342 750247 і 0342 225475).
Я хочу дізнатися що там з моєю справою, коли буде виплачена страхова сума.
Я не розумію як взагалі таке може бути, що страхова не бере слухавку ?!
Але ось уже тиждень я не можу їм додзвонитися, просто ніхто не бере трубку (тел. 0342 750247 і 0342 225475).
Я хочу дізнатися що там з моєю справою, коли буде виплачена страхова сума.
Я не розумію як взагалі таке може бути, що страхова не бере слухавку ?!