1/5
Я торгую на багатьох брокерах, но такої ситуації як тут ще немав ніколи, одним словом поповнив я вчора в 16:26 рахунок для тесту брокера на 100 доларів. З кошилька kuna вибрав методот поповнення usdt TRC-20, гроші з рахунку зняли служба підтримки kuna відповіли що гроші вони перевели, а на рахунок Tickmill вони так до сьогодні мені не поступили хоча я завжди поповняю криптовалютою іза швидкого опрацювання платежів, сервіс Tickmill відповіли вони перевіряють мій платіж це єдина відповідь від них за весь час відколи я їм писав. Читаючі всі позитивні отзиви про брокера знизу в мене сформулювався висновоко що це якась накрутка, бо я вважаю що в поповненні коштів в нормальній компанії немає бути ніяких збоїв, якщо вона і сталася то має вирішуватися оперативно а не сутками, і я навіть боюся уявити собі як тут виводять кошти і скільки це займає часу якщо взагалі виводять. Можливо хтось підкаже куда можна звернутися з таким питання недоперевода?