Навіть не думайте поповнювати рахунок, обходьте стороною цю «контору»
1/5
Декілька разів пробував додати дві картки, і кожен раз отримував просто відверто безглузду відповідь:
«Для безпечної передачі інформації: закрийте номер так, щоб* перші 6 цифр і останні 4 * були видні на обох сторонах карти, на зворотному боці також закрийте номер CVV. На фотографіях повинні бути видні всі краї карти. НЕ закривайте термін дії картки.Прикладіть коректну виписку, прикладений документ не не містить підписів .»
Номер картки тільки на одній стороні. Який український банк видає картки з дубльованим номером на обох сторонах? Виписка була згенеровано в застосунку. Підписи там є.
«Термін дії Вашої картки закінчився, прикладіть актуальну виписку, що карта активна.» Термін дії НЕ закінчився.
Шкода не можна додати скріншотів.
«Для безпечної передачі інформації: закрийте номер так, щоб* перші 6 цифр і останні 4 * були видні на обох сторонах карти, на зворотному боці також закрийте номер CVV. На фотографіях повинні бути видні всі краї карти. НЕ закривайте термін дії картки.Прикладіть коректну виписку, прикладений документ не не містить підписів .»
Номер картки тільки на одній стороні. Який український банк видає картки з дубльованим номером на обох сторонах? Виписка була згенеровано в застосунку. Підписи там є.
«Термін дії Вашої картки закінчився, прикладіть актуальну виписку, що карта активна.» Термін дії НЕ закінчився.
Шкода не можна додати скріншотів.
4 апреля 2024, 12:58
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для того, щоб ми детально розібралися в ситуації, що склалася. Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку із зазначенням Ваших контактних даних, і ми докладемо максимум зусиль для того, щоб Ви залишилися задоволені та із задоволенням продовжували користуватися послугами нашої Компанії.
Додатково повідомляємо, що з умовами поповнення та виведення грошових коштів Ви завжди можете ознайомитися у Вашому особистому кабінеті або на нашому офіційному сайті (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).
З повагою,
Forex Club
Добрый день!
Благодарим за Ваш отзыв. К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно для того, чтобы мы детально разобрались в сложившейся ситуации. Пожалуйста, свяжитесь с нашей Службой поддержки по любому удобному для Вас каналу связи с указанием Ваших контактных данных и мы приложим максимум усилий для того, чтобы Вы остались довольны и с удовольствием продолжали пользоваться услугами нашей Компании.
Дополнительно сообщаем, что с условиями пополнения и вывода денежных средств Вы всегда можете ознакомиться в Вашем личном кабинете либо на нашем официальном сайте (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).
С уважением,
Forex Club
Дякуємо за Ваш відгук. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для того, щоб ми детально розібралися в ситуації, що склалася. Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку із зазначенням Ваших контактних даних, і ми докладемо максимум зусиль для того, щоб Ви залишилися задоволені та із задоволенням продовжували користуватися послугами нашої Компанії.
Додатково повідомляємо, що з умовами поповнення та виведення грошових коштів Ви завжди можете ознайомитися у Вашому особистому кабінеті або на нашому офіційному сайті (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).
З повагою,
Forex Club
Добрый день!
Благодарим за Ваш отзыв. К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно для того, чтобы мы детально разобрались в сложившейся ситуации. Пожалуйста, свяжитесь с нашей Службой поддержки по любому удобному для Вас каналу связи с указанием Ваших контактных данных и мы приложим максимум усилий для того, чтобы Вы остались довольны и с удовольствием продолжали пользоваться услугами нашей Компании.
Дополнительно сообщаем, что с условиями пополнения и вывода денежных средств Вы всегда можете ознакомиться в Вашем личном кабинете либо на нашем официальном сайте (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).
С уважением,
Forex Club