Сталася помилка у терміналі
Gagauz, 2024-07-16 09:09:18Швидко виконали заявку на повернення коштів, після помилки у терміналі. Дякую!!!
Ваш депозит защищен Фондом Гарантирования Вкладов Физических лиц Украины.
Пополнение | Сумма | Выплата процентов | ||
---|---|---|---|---|
1 год(от 365 до 370 дней) | 14.5% | да | 1 000 - 50 000 000 грн | В конце срока |
1 год(от 365 до 370 дней) | 14% | да | 1 000 - 50 000 000 грн | Ежемесячно |
6 месяцев(184 дня) | 14.8% | да | 1 000 - 50 000 000 грн | В конце срока |
6 месяцев(184 дня) | 14.3% | да | 1 000 - 50 000 000 грн | Ежемесячно |
3 месяца(92 дня) | 15.5% | да | 1 000 - 50 000 000 грн | В конце срока |
Название | Доходный с пополнением |
Тип депозита | Срочный |
Банк | Кристалбанк |
Группа вкладчиков | Для физических лиц |
Валюты депозита | гривна, доллар, евро |
Минимальный срок | от 92 дней в гривнах, от 92 дней в долларах, от 92 дней в евро |
Сумма договора | от 1000 грн, 100 дол, 100 евр |
Пополнение | да |
Досрочное расторжение | нет |
Возможность частичного снятия | нет |
Пролонгация | нет |
Выплата процентов | В конце срока, Ежемесячно |
Онлайн оформление | нет |
Дата последнего обновления | 28.06.2024 |
Свидетельство участника ФГВФЛ | №229 от 19.05.20152 |
Швидко виконали заявку на повернення коштів, після помилки у терміналі. Дякую!!!
Не перший раз в житті відкриваю рахунок, тож знаю скільки на це потрібно часу, промурижили 2 години, я вважаю це не професійно. Що тоді буде з більш складними задачами?! При тому що робочий час у банках це робочий час для більшості людей і треба залишати свою роботу, а тут ніхто і не квапиться…
Хочу подякувати співробітникам гарячої лінії за швидке вирішення всіх питань. Коли б не звернулась на лінію, працівники банку завжди вічливі та готові допомогти! Це стосується і останнього мого звернення про проблеми з платежем. Дуже вас дякую!