Отказ от продления
1/5
У меня просрочка 2 дня я попросилась погасить на следующий день, но оператор Анна сказала, что мои документы переданы на рассмотрение нотариусу, я же не отказываюсь от оплаты, ведь от меня не зависит, когда будет зарплата! Другие МФО идут на встречу.

26 ноября 2020, 11:32
Дякуємо за Ваше звернення! Нажаль, нам важко допомогти Вам, не розуміючи Ваших особистих даних. Щоб ми могли якомога оперативніше вирішити Ваше питання, прохання надіслати на електронну адресу info@dinero.ua інформацію: Ваші ПІБ, номер телефону, дату та суть Вашого звернення до компанії. Спробуємо вирішити Ваше питання максимально швидко!
Дякуємо, що Ви є нашим клієнтом!
З повагою, Dinero.ua
Дякуємо, що Ви є нашим клієнтом!
З повагою, Dinero.ua