Минфин - Курсы валют Украины

Установить

електронна черга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Валентин Тимошенко 5 мая 2014, 17:09
Шановний пане Антоне! Наша родина — клієнти банку з 2005 р. Певні проблеми банк мав і раніше, але врешті все «устаканювалося». Сьогодні видно ситуація дещо складніша. І все ж сподіваємось, що через деякий час все заспокоїться. Фактично є дві групи проблемних депозитів (ті, що завершились і ті, які розірвані достроково). Крім того багато вкладників, які не панікують (ми в їх числі), договорів не розривають, але також намагаються отримувати нараховані відсотки.
Пропозиція. Чому б не спробувати сформувати у кожному відділенні три електронні черги (за вкладами кожної групи і «відсотками»), взявши за основу дати завершення договорів або нарахування відсотків. І по мірі надходження «підкріплення» в конкретне відділення надсилати СМС з повідомленням №черги і дати «відвідування» банку. Можливо ситуація і атмосфера у відділеннях стане більш прогнозована.
ВиЭйБи Банк (VAB Банк)
Ответ банка
5 мая 2014, 18:07
Уважаемый клиент! Мы благодарим Вас за содержательное письмо и рассмотрим Ваше предложение. С уважением VAB.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться