Надати інформацію, відсутність відповіді від співробітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Це не відповідь на моє питання?
Ви як банк повині надати клієнтам інформацію на сайті, в інформаційних куточках… згідно яких правил, тарифів чи таке інше ви обмежеєте мої права вкладника?
Відписка у вигляті тимчасові заходи мене зовсім не влаштовує, це не відповідь.
Ви як банк повині надати клієнтам інформацію на сайті, в інформаційних куточках… згідно яких правил, тарифів чи таке інше ви обмежеєте мої права вкладника?
Відписка у вигляті тимчасові заходи мене зовсім не влаштовує, це не відповідь.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
07.04.2014 прийшов у відділення № 71 за отриманням коштів, на що отримав 0 (в касі грошей нема навіть 1000 тис.)
Я хочу дізнатись у відповідності до яких документів банк не повертає кошти (між мною як клієнтом було підписано договір який зсилається на правила) ні в договорі ні в правилах обмежень нема та в п. 4.3.3. написано банко повертає кошти на першу вимогу????????
Працівники банку дайте грунтовне пояснення чим керується банк ???
С уважением, VAB Банк