відділення 56 VAB
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
в принципі проблеми з банком почалися задовго до лютневих подій. як можна начальнику щодня заходити в офіс відділення і переступати через купу чеків про неможливість видати коштів з банкомату?!!! одного разу я не витримав і подхвонив, розповів про це на гарячу лінію. бо мені давньому клієнту було соромно за банк! то тепер мен не дивує, що начальник 56-го віділення так непрофесійно і без поваги веде себе не лише із звичайними, але й з віп-клієнтами. Ганьба
Ответ банка
5 апреля 2014, 12:38
Ви не вказали, яке конкретно маєте питання до нас? Дякуємо за відгук. З повагою, VAB Банк
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- olegborgol
- 5 апреля 2014, 20:19
- #
Шановний «експерт». Досить вдавати дурня! Ви прекрасно зрозуміли про що я писав. Ні? Перечитайте всі мої відгуки про ваш недолгугий, негідний VAB-банк, що ігнорує звернення постійних клієнтів, незаконно утримує кошти на поточному рахунку, безпідставно відмовляючись перераховувати їх на рахунок клієнта в іншому банку. Не хочете по доброму — чекайте позов про стягення моральної шкоди і заяв в прокуратуру. Можливі й інші заходи впливу. Я маю право захищати своє майно від ваших посягань!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться