Минфин - Курсы валют Украины

Установить

не усвідомленість працівників Банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
rusboxxx 4 апреля 2014, 11:17
Сьогодні був у Відділені №71, та у відповідності до правил п. 5.1.2.4. направив Банку заяву-повідомлення про те що планую отримати вклад в повному обсязі в день закінчення договору. Задав працівнику питання де знаходиться інформація стосовно лімітів (не змогла нічого сказати, силаючись що їй так говорив директор відділення № 71), на питання про зміну правил не змогла нічого сказати. (такий собі працівник робот-інформатор, який не орієнтується в оновленій інформації Банку, та не знає навіть де можна подивитись).
Також хочу сказати, що я не являюсь панікером в даній ситуації, і не забирав би вклад з Банку (довгий час працюю з VAB) але порушення моїм прав Банком та абсурдні відповіді працівників (мовляв… все що завгодно) та втрачена довіра до Банку не лишає вибору. Для мене відносини між партнерами повині бути зрозумілими та правовими.
Для того щоб служба підтримки не писала мені що залиште інформацію про себе (мовляв я провокатор… мій договір 659369/2013 від 07.10.2013)

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться