Про депозити та про працівників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
До моменту поки не вирішила забрати депозит, думала тільки хороше! За тиждень попередила працівника, на що отримала відповідь " без проблем", ще один раз попередила за день до отримання коштів, відповідь схожа! І в день отримання коштів виникають проблеми! То за надто велика сума, то потрібно писати додаткову заяву! Це свідчить про не компетентність працівників!!! Одного з відділень у м. Львові! Хочу добавити клієнтам, які все таки вирішили вкласти свої капітали в цей ВИЄБ.банк, УВАЖНО!!! Читайте договір і не покладайтесь на поради працівників банку, адже вони не знають ні умов, ні правил, ні законів, ( таке враження що деякі в минулому працівники «Гастроному»), що стосується депозитів, кредитів і т.п. У разі проколу все що вони можуть -це звести плечима згодом і вдати «велику зайнятість»!!! Одним словом, НЕРЕКОМЕНДУЮ!!! Відсоток моментами лакомий, але він не вартує нервів та згаєного часу!
Ответ банка
20 марта 2014, 9:27
Уважаемый форумчанин, если мы можем Вам помочь, просьба оставить конкретные вопросы и мы подготовим на них ответы или ваши контактные данные, чтобы мы могли с вами связаться и проконсультировать по интересующей Вас теме.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий