СХОЖЕ НА ГРАБІЖНИЦТВО
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
На день настання дати вимоги Вкладу 20 лютого 2014 року, перед зверненням у відділення №53, я зателефонував на гарячу лінію Банку на номер 0 800 30 08 30, за яким мені було повідомлено, що всі відділення Банку на території м. Києва не діють, а з огляду на форс-мажорні обставини, датою вимоги мого вкладу буде вважатися найближча дата роботи відділення №62 за адресою м. Київ, вул. Червоноармійська, 63а, через те, що відділення №53 тимчасово працювати не буде, а його вкладники переведені на цей час у відділення №62.
24 лютого 2014 року відділення Банку в м. Києві відновили роботу, за виключенням відділення №53, таким чином, я персонально звернувся у відділення №62 з вимогою повернути мені Вклад та проценти за ним. Нажаль, я був вкрай обурений повідомленням що Вклад автоматично пролонговано з 20 лютого 2014 року строком на 2 місяці, та повідомленням що відділення №62 працювало 20 лютого 2014 року, що не збігається з інформацією, отриманою станом на 20 лютого 20014 року за телефоном гарячої лінії Банку; при цьому принципова позиція уповноваженого працівника відділення Банку полягала в тому, що раніше дати вимоги отримати Вклад можна лише через дострокове розірвання договору, що можливо лише через 30 календарних днів з дня написання відповідної заяви.
ЗВЕРТАЮСЯ З ПРОХАННЯМ ПОКЛАСТИ КРАЙ СХЕМАМ З ОБДУРЮВАННЯ КЛІЄНТІВ ТА НЕГАЙНО ПОВЕРНУТИ ГРОШІ!