Минфин - Курсы валют Украины

Установить

VAB все що ми про нього думаємо

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Оксана Львів 1 марта 2014, 16:28
Доброго дня. Напишу свою історію, щоб інші люди не наступали на ті самі граблі. Ми з чоловіком є клієнтами банку вже 2 роки. Суми які вкладали були не малі і десь вважали себе не дуже дрібними клієнтами. Все було добре, допоки нам не прийшлось забрати свої гроші. 18 лютого 2014 року ми написали заяву на дострокове розірвання договору, оскільки хотіли купити квартиру. Так як проблем з банком не було, то відповідно підписали всі необхідні документи, які передбачають завдаток в великій сумі і відповідно штрафні санкції при порушенні термінів оплати. 24 лютого 2014 року передзвонили в банк і ще раз нагадали, що завтра хочемо забрати гроші. 25 лютого 2014 року відповідно подзвонили начальнику відділення і спитали на яку годину можна приїхати за грошима. І тут почалося саме цікаве.
Спочатку начальник сказав нам що грошей немає і не буде і що нам мали зателефонувати з Львівського РЦ. З Львівського РЦ зателефонували, поки думали що нам потрібна конвертація розмова була плюс мінус коректна, але коли виявилося що нам потрібна готівка почалися незрозумілі пояснення про її відсутність, якісь внутрішні правила банку і т.д. і т.п. Панчишин Юрій Богданович особисто пообіцяв мені що до кінця дня вирішить всі питання і обов'язково відзвониться. До вечора мене кормили обіцянками, а потім вкотрий раз сказали що грошей немає, але я можу розірвати депозитний договір, втратити всі нараховані проценти, мені переведуть гроші на поточний рахунок і кожний день з поточного рахунку можу знімати по 2 000 гривень і з того маю бути щаслива. 2000 гривень то внутрішнє розпорядження банку, яке мені ніхто не показував, а моє питання про його законність взагалі поставило персонал в глухий кут, оскільки відповіді я так і не отримала.
Історія після того не закінчилася. 26 лютого 2014 року в відділенні банку нам з чоловіком запропонували написати нову заяву де вже була вказана дата розірвання договору 28 березня 2014 року, оскільки, як сказав начальник відділення в них помінялися внутрішні правила і тепер розірвати договір можна тільки за 1 місяць і не швидше (про законність даних правил ви вже знаєте… німе здивування і жодної відповіді). Саме цікаве ще попереду. Так як нам готівки не видали (нам сказали що ми в тому винні самі… байдуже що грошей не було в банку, тим більший парадокс цієї ситуації полягає в тому що ми хотіли забрати СВОЇ ГРОШІ) наш депозит вони продовжили (на питання на якій підставі ви вже відповідь знаєте...) ну і ніяк вони не можуть швидше ніж за місяць поставити ту галочку в комп'ютері про розірвання договору… ну ніяк-ніяк… ну галочка в комп'ютері ставиться тільки за місяць… Не то комп'ютери в них такі (хоча пише банк на своїй офіційній сторінці що все в них гаразд з капіталом і відповідно має бути з основними засобами вроді теж… але факти річ вперта...).
Історія мала продовження в такому вигляді: після написання офіційної заяви 26 лютого нам пообіцяли що її розглянуть і в найкоротший термін дадуть відповідь — в результаті:
1) сьогодні 1 березня 2014 року — відповіді немає
2) начальник відділення далі кормить обіцянками, що нашу заяву розглядає центральний офіс і відповіді ще немає…
Тому шановний центральний офіс — прочитання заяви займає 5 хвилин, 30 хвилин — надання відповіді в письмовому варіанті, 5 хвилин телефонна розмова про прийнятий результат… шановний банк Ви пишете що у вас працюють кваліфіковані кадри… Ви в черговий раз обманюєте своїх клієнтів?
Я б з радістю поспілкувалася особисто з вами, але телефон гарячої лінії з 25 лютого не відповідає, на моє прохання по надання телефону в центральний офіс начальник відділення сказав, що в нього його немає і Ви спілкуєтеся з працівниками тільки електронною поштою… що теж багато говорить про організацію роботи в вашому банку з СВОЇМИ працівниками… тож як тоді ви відноситесь до клієнтів ми бачимо.
3) заступник директора Львівського РЦ Панчишин Юрій Богданович, який нагадую 25 лютого 2014 року обіцяв нам вирішити всі питання до кінця дня, з 26 лютого перестав брати телефонну слухавку (його номер 097945598....) і почав відписувати незрозумілі есемески про те, що він вже не займається нашим питанням всі питання вирішує начальник відділення (який нічого не вирішує ...) хоча дана людина є безпосередній керівник відділень… Теж питання до Банку і його кадрову політику…
4) ми втратили завдаток і будемо змушені оплатити штрафні санкції… договір є договір, а на відміну від вас ми звикли виконувати свої зобов'язання.

Любі мешканці України не несіть гроші в даний банк Ви і порадьте своїм знайомим, тому що назад гроші забрати неможливо!!! Нехай наш приклад буде для Вас застереженням і Вам не зіпсують море нервів за Ваше бажання забрати СВОЇ ГРОШІ, бо даний банк працює по принципу «ДОЛГИ ОТДАЮТ ТОЛЬКО ТРУСЫ»

P.S. 24 лютого в мене був день народження… ми з чоловіком 3-дня потратили на цих «порядних людей». Дякуємо їм за подарунок…

Комментарии - 9

+
0
neonnobu
neonnobu
2 марта 2014, 13:10
#
Как же я вас понимаю, именно такая же ситуация, и такой же мне подарок банк предоставил на День рождения 20 февраля, у меня уже нервов не хватает, жду понедельник чтоб в очередной раз слушать обещания и кормиться завтраками от начальника отделения, а я обслуживаюсь в Киеве…
+
0
YRM
YRM
2 марта 2014, 20:47
#
Попробуйте обратится в областное управление НБУ с письменным заявлением.
+
0
pete
pete
2 марта 2014, 21:21
#
Это не поможет. Они «примут к сведению» и нифига не сделают. Ответ будет — у вас договорные отношения. А то что они основной контролирующий орган над банками — и они УЖЕ обязаны вмешаться, ибо банку наступает… и сейчас выводятся деньги и остатки с корр-счетов.
+
0
Александр Свердло
Александр Свердло
2 марта 2014, 21:55
#
Можу підтвердити усе, що було зазначено вище. Обслуговуюсь у Києві, відділення 68 — абсолютно некваліфіковані кадри, депозит закінчився 19.02.2014, але через нехлюйство нач.відділення Линник Т.В. його пролонгували, а заява моя розглядається з 19.02. — а сьогодні вже 2.03. — і «не ответа. ни привета». Написано уже 4 заяви. Банк слабий, персонал некваліфікований, постійно змінюється, навіть папери гублять. Нікому не раджу. Та ще й на додачу начальниця Линник Т.В.радить усім незадоволеним обслуговуватись у іншому банку. Так що керівництво — радійте: у вас чудові кадри.
+
0
VAB Bank
VAB Bank
3 марта 2014, 15:06
#
Приносим извинения. Ситуация временная и обусловлена сложной политической обстановкой в стране. С уважением, ваш VAB Банк
+
0
VAB Bank
VAB Bank
4 марта 2014, 17:01
#
Уважаемый клиент! Укажите свои контактные данные (ФИО, номер договора), чтобы мы могли проверить информацию и решить ваш вопрос. С уважением, ваш VAB Банк
+
0
pete
pete
4 марта 2014, 17:15
#
Номер договора 749787/2014 — уже разорван, но денег нет!!! Надеюсь на понимание и на выдачу в отд.№26 г.Львова
+
0
pete
pete
5 марта 2014, 17:17
#
Сегодня был — все по старому, тоесть в…. Денег не дают, хотя в кассе они ЕСТЬ!!! но только для своих и за откат. Все гордые за свой банк… ну ну, прсмотрим как заскулите когда выгонят вон…
+
0
VAB Bank
VAB Bank
6 марта 2014, 17:50
#
Приносим вам извинения за принесенные неудобства. Будем стараться, чтоб в будущем вы были довольны. С уважением, ваш VAB Банк
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться