Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
nobazym
nobazym
18 апреля 2014, 14:43
Наталия
Користуючись нагодою, висловлюю свою повагу та вдячність за довгострокову плідну співпрацю. Партнерські відносини між мною та ПАТ «ВіЕйБі Банк» тривають вже більше 7 років. За цей час, я, а також рідні та близькі, яким я рекомендувала Ваш Банк, неодноразово користувались послугами Банку. В даний час склалася дуже неприємна для мене ситуація. 03 квітня 2014 року та 08 квітня 2014 року закінчився термін дії моїх депозитних договорів №717512/2014 та №718655/2014 відповідно. Таким чином на рахунку №26201090103869 акумулювалась сума в розмірі 14 536,55 Дол США. На моє прохання видати ці кошти, мені відповіли відмовою.Я розумію, що в даний непростий для всієї країни час, діють певні обмеження зі сторони Національного банку. Зокрема, згідно Постанови НБУ №172 від 28.03.2014р. банки зобов’язані обмежити видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті з поточних та депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 15 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України. Але на сьогоднішній день я жодних коштів не отримала!!! Враховуючи вищевказане, прошу надати пояснення чому мені не виплачуються мої кошти, а також забезпечити мені можливість отримання коштів в еквіваленті 15 000 гривень на добу. Хочу зазначити, що в разі ігнорування мого звернення, я змушена буду звертатися в компетентні органи для забезпечення моїх прав
ВиЭйБи Банк (VAB Банк)
Ответ банка
21 апреля 2014, 23:57
Приносим вам извинения за принесенные неудобства. Будем стараться, чтоб в будущем вы оставляли только положительные отзывы. С уважением, ваш VAB Банк

Комментарии - 3

+
0
иванов иван
иванов иван
18 апреля 2014, 17:45
#
У меня такая же история…
+
0
qwe345
qwe345
18 апреля 2014, 20:04
#
В прокуратуру подавайте
+
0
RGB
RGB
23 апреля 2014, 12:38
#
Схоже, нас багато…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться