Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
evgeniyp
evgeniyp
28 февраля 2014, 11:04
Евгений, Полтава
добрий день! маю ДУЖЕ великі фінансові проблеми (для мене з моєю зарплатою, можливо для голови правління це копійки) у зв«язку з тим, що 17 лютого звернувся до Відділення №109 ПАТ „ВіЕйБі Банк“, 36020, Україна, Полтавська, Полтава, Комсомольска, 23,, код банку 380537 і подав заяву про дострокове розірвання договору банківського вкладу „Подарунок “Он-лайн»« №627346/2013. 21 лютого попередньо завітав до цього відділення, щоб уточнити чи нічого не змінилось і отримаю я у понеділок (24.02.2014року) свої зароблені за роки кошти? працівники підтвердили мені дану інформацію. я підписав договір з чітко описаними датами оплати і розраховув оплатити повністю його за рахунок свого депозиту який мав отримати 24.02.2014 Відділення №109 ПАТ «ВіЕйБі Банк». 24.02.2014 я простояв у черзі близько двох годин дізнався від менеджеру банку по роботі з клієнтами, що видача готівки обмеженга у розмірі 2000 грн за добу. у подальшій розмові із управляючою відділенням отримав усну відповідь, що більше 2000 грн у день мені не видадуть, зіславшись на вказівку керівництва. ніякого підтверджуючого листа мені показано не було! письмову відповідь категорично відмовилась надавати. я написав лист до голови правління в якому детально описав ситуацію з проханням відправити копію до Нацбанку з проханням ці структури надати мені письмову відповіді стосовно законності таких дій. до Відділення №109 ПАТ «ВіЕйБі Банк» хожу щодня і намагаюсь отримати свої кошти, оскільки із-за договору маю фінансові зобов«язання у вигляді договору, перед третіми особами і не можу їх виконати через відмову виплатити мій вклад „Подарунок “Он-лайн»» №627346/2013! за цей час ціна яку я мав сплатити за підписаним договором збільшилась на 60000 грн, оскільки я не вніс 100% оплати у вказаний час (оскільки ПАТ «ВіЕйБі Банк» відмовляється віддавати мій вклад)! планую привертати увагу громадськості до цієї установи, оскільки вважаю, що вони діють не законно, а обворовоють населення України!
сподіваюсь, що вказав всі необхідні дані, бо за 5 днів вирішити моє питання навіть не захотіли!
ВиЭйБи Банк (VAB Банк)
Ответ банка
28 февраля 2014, 11:07
Мы приняли к сведению вашу информацию и работаем над скорейшим решением вашего вопроса. Приносим вам извинения за принесенные неудобства. Ситуация временная и обусловлена сложной политической обстановкой в стране. С уважением, ваш VAB Банк

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться