Обман в системі Стра 24 (Star24)
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.1 | 43 |
USD | 39.35 | 39.9 |
Все курсы банка |
1. Менеджери відділення вказують, що в них немає повної інформації. Вона буде відображена в моєму кабінеті в системі Стар 24.
2. Система стар 24 не відображає всю інформацію по заборгованості клієнта, чим навмисне провокує порушення виконання умов вчасної оплати за кредитним договором.
3. В контакт-центрі операттори сказали, що тільки вони можеть надати достовірну інформацію по залишку. В той час як менеджери в відділенні вказують, що в контант-центрі можуть не бачити 1-2 копійки на залишку і ця недооплачена сума стане підставою для нарахування штрафу у випадку її непогашення.
4. Моя зарплатна картка виявилась неактивною, хоча в відділенні прийняли поповнення її рахунку. При цьому в відділенні мені не повідомили про неактивність моєї картки. Виявилось, що потрібно ідентифікувати мене як особу. При поповненні картки я пред'явив свій паспорт. На картці було написано моє ім'я. Менеджери відділеннні повідомили, що ідентифікацію можна зробити тільки в відділенні, в якому була відкрита картка. Мені прийшлось брати день відпустки на роботі, щоб відвідати відділення в якому я відкрив свою картку.
Опишу процедуру ідентифікації: менеджер взяла мою картку, мій паспорт, ІПН. Знала з паспорта і кода копії, на яких я розписався. І все. Жодного відкриття архівних документів, чи звірення з документами, які подавались на момент відкриття картки не було. Питання: чому цю ідентифікацію не можна було провести в іншому відділенні?