Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Не рекомендую

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Khkyrylo 11 июля 2025, 17:11
Був клієнтом Укрсиббанку трохи більше пів року, користувався кредитною карткою. Загалом — враження негативне.

Перший інцидент стався ще на старті: мені помилково нарахували комісію за зняття готівки, хоча оператор запевнив, що комісії не буде. На диво, ситуацію вирішили — компенсували всю суму. Це був єдиний раз, коли банк проявив себе адекватно.

Далі я користувався карткою, завжди вчасно закриваючи заборгованість у межах пільгового періоду. І ось — фінал. Цього разу датою погашення було 7 липня. Я зробив кілька платежів 4−6 липня, і в додатку все виглядало ідеально: баланс нульовий, гроші зараховані. Але, як виявилось, зараховані — це не значить зараховані.

Оператор пояснив, що кошти були «на картці», але «не на рахунку», хоча я міг їх витрачати. Водночас система нарахувала відсотки за прострочення. Спочатку оператор сказав, що це ще «залишки» з першої ситуації з комісією. Коли я нагадав, що ту історію закрили, він взяв «хвилинку», яка тривала 10, і змінив версію — мовляв, причина в даті зарахування.

Можливо, це і правда за внутрішніми регламентами. Але для клієнта все виглядало як повністю погашена заборгованість. Візуально все було гаразд, а на ділі — пастка. Такі речі в 2025 році — неприйнятні. Жоден сучасний банк не грається в «на картці, але не на рахунку».

Висновок: відсотки я погасив, чекаю, поки кошти «дійдуть». Після цього — закриваю картку й рахунок.
Банк не рекомендую. Конкуренти працюють набагато прозоріше.

Комментарии - 2

+
0
natashaGra
natashaGra
14 июля 2025, 16:31
#
К сожалению в такое любят поиграться еще и абанк, и таскомбанк, и временами райф с пумбом. Дико, но банки решают заработать еще на клиенте, на котором и так заработали
+
0
Khkyrylo
Khkyrylo
16 июля 2025, 16:20
#
Не соглашусь с Вами на счет ПУМБа и А-Банка.
Там поступление на счет денежных средств зачисляется в момент, когда они зашли на карту.
В ПУМБе есть конечно свой прикол, пополнить деньги нужно до 30 числа месяца до 18:00, чтобы оставаться в грейс периоде, но они видят и зачисляют сразу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.75 49.65
USD 41.95 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.75 49.65
USD 41.95 42.55
Все курсы банка