Не рекомендую
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- natashaGra
- 14 июля 2025, 16:31
- #
К сожалению в такое любят поиграться еще и абанк, и таскомбанк, и временами райф с пумбом. Дико, но банки решают заработать еще на клиенте, на котором и так заработали
Не соглашусь с Вами на счет ПУМБа и А-Банка.
Там поступление на счет денежных средств зачисляется в момент, когда они зашли на карту.
В ПУМБе есть конечно свой прикол, пополнить деньги нужно до 30 числа месяца до 18:00, чтобы оставаться в грейс периоде, но они видят и зачисляют сразу.
Там поступление на счет денежных средств зачисляется в момент, когда они зашли на карту.
В ПУМБе есть конечно свой прикол, пополнить деньги нужно до 30 числа месяца до 18:00, чтобы оставаться в грейс периоде, но они видят и зачисляют сразу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрсиббанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.75 | 49.65 |
| USD | 41.95 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Перший інцидент стався ще на старті: мені помилково нарахували комісію за зняття готівки, хоча оператор запевнив, що комісії не буде. На диво, ситуацію вирішили — компенсували всю суму. Це був єдиний раз, коли банк проявив себе адекватно.
Далі я користувався карткою, завжди вчасно закриваючи заборгованість у межах пільгового періоду. І ось — фінал. Цього разу датою погашення було 7 липня. Я зробив кілька платежів 4−6 липня, і в додатку все виглядало ідеально: баланс нульовий, гроші зараховані. Але, як виявилось, зараховані — це не значить зараховані.
Оператор пояснив, що кошти були «на картці», але «не на рахунку», хоча я міг їх витрачати. Водночас система нарахувала відсотки за прострочення. Спочатку оператор сказав, що це ще «залишки» з першої ситуації з комісією. Коли я нагадав, що ту історію закрили, він взяв «хвилинку», яка тривала 10, і змінив версію — мовляв, причина в даті зарахування.
Можливо, це і правда за внутрішніми регламентами. Але для клієнта все виглядало як повністю погашена заборгованість. Візуально все було гаразд, а на ділі — пастка. Такі речі в 2025 році — неприйнятні. Жоден сучасний банк не грається в «на картці, але не на рахунку».
Висновок: відсотки я погасив, чекаю, поки кошти «дійдуть». Після цього — закриваю картку й рахунок.
Банк не рекомендую. Конкуренти працюють набагато прозоріше.