Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Перше знайомство і перший негатив

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kingcity 19 августа 2022, 14:43
Відкрив через додаток віртуальну «New Card».Процедура відкриття нескладна — потрібно завантажити додаток на телефон, зробити фото документів та заповнити невелику анкету.Можливість завантаження документів з «Дії» на разі не передбачена.Після верифікації даних приходить договір, який потрібно підписати пальцем або стилусом на екрані смартфона.Це й усе, після цього можна зайти у додаток, відкрити й активувати картку.Про додаток: вхід по ПІН-коду не передбачений, доводиться вводити пароль. Нудний зелено-білий дизайн, мінімум налаштувань, обмежений набір функцій… Одним словом, так собі.Веб-версія теж існує, практично не відрізняється від мобільної.
У банку передбачено дві послуги СМС-інформування клієнтів — «Star Inform» (безкоштовна) та «Star Inform+» (платна, 15 грн./міс).Знаючи про «традицію» деяких банків «автоматично» підключати клієнтам платні послуги, вирішив перевірити, чи не підключено якусь з таких послуг мені.Так і є — мені підключили платний «Star Inform+». Звернувся у чат на гарячу лінію з вимогою пояснити, чому мені без мого відома і згоди підключили платну послугу.Консультант відповів, що це передбачено договором, але так і не зміг сказати, яким саме пунктом договору — запропонував мені перечитати договір самому або звернутись у найближче відділення.Що тут скажеш, високий клас онлайн-обслуговування — зверніться за інформацією у відділення :)). Поміж тим, у договорі сказано: «Банк у відповідності до умов Договору здійснює підключення наступних сервісів: Послуга Star Inform до основної картки Рахунку у національній валюті України». Про послугу Star Inform+ ніде не сказано. У процесі подальшого спілкування послугу було змінено на безкоштовну, але консультант попередив мене, що за поточний місяць буде знято комісію за користування Star Inform+. Я написав звернення у службу якості обслуговування банку з вимогою пояснити, чому мені без моєї згоди було підключено платну послугу і чому банк збирається з мене зняти комісію за послугу, якої я не замовляв і якою не користувався. У відповідь прийшло повідомлення — «звернення прийнято, очікуйте на відповідь на протязі 30 днів». Ну що ж, 10 днів вже пройшло, чекаю далі…

Знаючи про

Комментарии - 5

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 августа 2022, 22:01
#
Потеряли 15 гривен — смиритесь, плюньте и забудьте…
Ведь рабочее время и время отдыха тоже имеет свою цену…
+
+15
kingcity
kingcity
30 августа 2022, 23:19
#
За 15 грн. я і не переживаю. Можу їм ще стільки ж додати — як благодійний внесок на підтримання платоспроможності. Справа принципу — чому я повинен терпіти беззаконня і чому якась канцелярська шавка повинна вважати себе розумнішою за цілий світ.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
31 августа 2022, 6:56
#
Тут з вами повністю згоден.
Плюсую.
+
0
kingcity
kingcity
9 сентября 2022, 16:44
#
Пройшов всього місяць і банк вирішив розглянути моє звернення, для чого воно було передано «уповноваженим співробітникам Банку». Сьогодні отримав наступного листа від банку:

«АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „УКРСИББАНК“ (далі - Банк) висловлює Вам свою повагу та відносно Вашого звернення на електронну адресу Банка від 11.08.2022 року повідомляє наступне.
З метою більш поглибленого вивчення порушеного Вами питання та прийняття щодо нього конструктивних рішень, Ваше звернення передане на розгляд уповноваженим співробітникам Банку. Про результати вищевказаного розгляду Ви будете проінформовані додатково


Оперативність вражаюча…
+
0
kingcity
kingcity
23 сентября 2022, 11:20
#
Сьогодні прийшла остаточна відповідь від банку:

«…приносимо Вам вибачення за ймовірні незручності та повідомляємо, що 10.08.2022 року послуга „StarInform+“ відключена та проведено відміну нарахованої комісії за дану послугу».

Довгенько таке «архіскладне» питання розглядалось, але хоча б є позитивний результат. І на тім спасибі, як говориться.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.05 42.95
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.05 42.95
USD 39.25 39.85
Все курсы банка