Проведення транзакцій та мій досвід роботи з Укрсіббанк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- +15
- Максим Яровий
- 5 августа 2022, 22:31
- #
Ви не перший та й не останній. Те, з чим ви стикнулися називається подвійна конвертація.
Все що можна додати: ніколи не вибирайте оплату у гривнях на закордонних ресурсах.
Подвійна конвертація це узаконене шахрайство.
- +
- 0
- Дмитро Гамазін
- 21 августа 2022, 22:32
- #
Зрозумів, дякую. Відповідь PayPal була, що вони списували в гривні та повертали в гривні, але після додаткових питань вони перестали відповідати та закрили звернення за часом. Після відкриття нового звернення з доданням виписки банку з операціями вже не відповідали зовсім та заблокували створення нових звернень. Я видалив всі картки з PayPal та не рекомендую його, як сервіс
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.65 | 45.55 |
USD | 41.15 | 41.7 |
Все курсы банка |
1. 21 липня я купував програмне забезпечення карткою у виробника програмного забезпечення напряму, з використанням їх сервісу купівлі. Способом розрахунку була обрана купівля через PayPal з конвертацією гривні у доллар на стороні PayPal.
2. Я оплатив 21 липня 18 470.42 грн з гривневої картки Mastercard Укрсіббанку рахунок у гривні. Але через декілька днів 25 липня з моєї картки вже зняли 23 360,32 грн. ???
3. Після дзвінку в банк мій персональний менеджер відповів мені, що це комісія (4889,90 грн — це комісія з суми 18470.42, тобто 26,47% додаткової комісії Укрсіббанку? Ви серйозно? Крім комісії PayPal та НДС на програмне забезпечення у 20% я повинен платити комісію 26,47% Укрсіббанку?) та PayPal виставив рахунок у доларах, але по виписці банку та PayPal я бачу суму в гривні та в PayPal вона також значитися в гривні. Де розрахунку по виписці банку — гривня. Де долари та за що комісія???
4. Менеджер банку сказав мені, що у випадку відміни транзакції кошти повернуться мені на рахунок у повній сумі.
5. У такому випадку я відмінив транзакцію, щоб не ризикувати з такою комісією, але не вірю, що сума була знята в доларах. Наразі надіслав запит в PayPal та очікую відповіді. Операція повернення пройшла одразу через всі сервіси, включая PayPal, та 28 липня в PayPal було написано, що гроші в сумі 18 470,42 грн вже повернуто (зауважте, що суму яка була списана PayPal була повністю повернута PayPal одразу після мого запиту). Але не в випадку з Укрсіббанк, гроші сумою 18 470.42 грн були повернуті 1 серпня на мій рахунок у сумі 18 471.14 грн., але зауважте, що у виписці дата повернення стоїть 28 липня. Тобто всі сервіси, крім банку повернули одразу, а Укрсіббанк тримав ці гроші 3 дня у себе. Зауважте, що це картковий рахунок.
6. Але питання: де остаток суми при поверненні 23360,32−18471.14=4889.18 грн? Я запитав у менеджера 1 серпня. Він відповів, що відправив запит та потрібно чекати 14!!! днів.
7. На поточний момент чекаю відповіді щодо суми 4889.18 грн від менеджера.
Робіть висновки:
— за що була виставлена комісія від банку при рахунку в гривні з гривневої картки?
— чому банк повертав ці гроші на рахунок 3 дні, коли інші сервіси повернули за хвилини. Мабуть, це в межах договору, але є осад, як банк затримує гроші для власного їх використання в межах договору в порівнянні з іншими сервісами
— чому комісія досі не повернута на рахунок при відміні транзакції?
— чому такі суми затримуються у банку й час розгляду таких суттєвих питань 14!!! днів замість 3 днів.
Загальна оцінка банка: 3 (три)
1. Поведінка менеджера (Артема) є стандартною поведінкою співробітнику банку, втомленого своїми справами. Бажав би, щоб менеджер клієнта захищав інтереси клієнта, та вчасно вирішував питання. Про те, що відповідь по моєму питанню буде вирішуватися на протязі 14 днів, я узнав після того, як передзвонив через годину після того, як менеджер сказав, що він зараз надішле запитання у інший відділ та відповість. Я не знаю всіх регламентів роботи та не в змозі прочитати всі документи банку, та хотів би щоб мені одразу повідомляли про термін вирішення питання замість очікування години на відповідь, а потім отримати відповідь у 14 днів
2. Договори про карткові рахунки на 70 сторінок більш розраховані на юристів та захист інтересів банку, ніж на клієнтів, що можуть їх прочитати
3. Служба підтримки шукає більше 40 хвилин відповідь на питання робочіх годин регламенту виконання платежів
4. Сайт online.ukrsibbank.com відправляє СМС замість повторного повідомлення в програму клієнт-банка Android при спробі повторно пройти авторизацію
5. Підтвердження платежу в програму клієнт-банка Android телефона виконується через код, що приходить, хоча інші банки вже перейшли на автентифікацію через відбитки пальців
6. В програмі визначено курс валют на продаж долара online, але при спробі купити долар йде повідомлення про неможливість купити його через положення НБУ. Навіщо тоді показувати цей курс? :)
7. Багато інших незначний недоліків, що я бачив та накопились за час роботи з банком
Зараз переді мною стоїть запитання, чи хочу я продовжувати відносини з таким банком. Чекаю відповіді від банку щодо повернення комісії