Банк, що має лише два плюси — стабільність і колл-центр. Все інше — суцільні неприємності
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Проте, як завжди, нема нічого ідеального.
1. Коли я заключав мій договір у 2019, у мене не було комісії за перерахунок коштів з рахунку ФОП на мій картковий. Я припинив працювати в середині 2020, і продовжив на початку 2021. Чомусь ця комісія з’явлиась. Виписки по рахункам можу надати. Персональний менеджер каже що «так і було», хоча так не було.
2. У місяць коли я почав працювати на початку 2021 у мене було скрутне становище. До кінця місяця (себто, до заробітної плати) треба було якось дожити. Не зважаючи на наявність договору, згідно якого я працюю, а також на мої доходи у минулому, інформацію про які містяться у цому ж банку, я отримав відмову у мінімальному кредиті. Причина — невідома. Можливості створити заявку на кредит з іншою сумою — немає. Кредитний відділ укрсиббанку — АБСОЛЮТНО НЕСПРОМОЖНИЙ непотріб.
3. Регулярно є проблеми з додатком. То не працює, то глючить, то взагалі неможливо зайти. Це відбувається досить часто, причому інколи у найбільш незручний момент.
4. Ні сайт укрсиб олнайн ні додаток не мають можливості оновити інформацію про стан поточних рахункив. Допоки ви не закриєте додаток/сайт і не відкриєте знову — баланс не зміниться. Кнопка/жест «оновити» не працюють. Не знаю жодного іншого банку який мав би таку ваду, що вносить супернезручність у користуванні
5. Нещодавно знову спробував оформити кредит або розстрочку, цього разу на товар. Вартість товару дорівнює моєму доходу за два місяці. Який результат? Банк «тупить» над заявкою від інтернет-магазина партнера 5 годин, після чого телефонує працівник банку який нічого не знає і ні за що не відповідає, а лише спілкується з клієнтом банку і збирає персональні дані, ЯКІ І ТАК Є У БАНКА. Після чого в автоматичному режимі система банку відмовила мені у кредитуванні/розстрочці. Без пояснень, аргументів, чи будь-яких зауважень. Мені запропонували відправити заявку ще раз через 15 днів, але який у тому сенс, якщо я так само гарантовано отримаю відмову? Який взагалі прікол мати послуги кредитування якщо вони не працюють НІКОЛИ? Черговий раз, переплачуючи 1% комісії переводжу свої кошти на рахунок іншого банка і користуюсь «оплатою частинами», бо укрсиб неспроможний нічого запропонувати.
6. Різного виду комісії приходять у абсолютно неочікуваний час
7. Безпідставні періодичні відмови у платежах без пояснення причин
Мабуть, людині яка працює по КЗОтУ і знімає всю зарплату готівкою у банкоматі — це ідеальний банк. Для людей які хочуть користуватись усім спектором послуг, в тому числі ФОП-ам — надто дорого, незручно, проблематично.
З позитивних моментів хочу відзначити:
1. Якість роботи колл-центру
2. Ввічливість працівників на найвищому рівні (щоправда, їх можливості часто обменежі керівництвом банку)
3. Немає реклами, спаму і надокучливих пропозицій послуг