Брехливі умови по кешбеку New Card зарплата
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Гарно банк кидає: тепер і менеджер персональний був випадково призначений (місяць працював та телефонував, надсилав електронні листи, в холосту), і в початковому відділенні оформили звичайну New Card. От тільки я подавав заявку на оформлення через лендінг сайт саме зарплатної New Card, а також маю заяву на перерахування зарплати зі штампом відділення (м. Слов'янськ) де оформляв, і всі скрипти консультантом в банку використовувалися саме як для зарплатної. Банк просто намагається злити власні акційні умови! Саме знову буду в тому місті на наступному тижні, зайду поговорити до відділення, де оформляв — знову цілу годину обідньої перерви витрачу на Укрсиб, щоб закрити все.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.12 | 41.68 |
Все курсы банка |
Оформив картку, подавши онлайн заявку саме на зарплатну New Card. Реквізити надав у свою бухгалтерію. 16.07 було перераховано аванс, з вказанням в призначенні, що це заробітна плата (маю квитанцію). В Банку це відображається як «переказ», хоча в підтримці та персональний менеджер підтвердили, що це заробітна плата. Персональний менеджер також підтвердив, що з кешбеком все нормально та по телефону 16.07, що я виконав умови та отримаю другу частину кешбеку між 16−20 числом.
Станом на 26.07 служба підтримки відповідає, що в мене не зарплата картка, і ніякого кешбеку в 10% мені не мало би нараховуватися.
По-перше, в умовах вказано, що з моменту відкриття та від повідомлення про підключення кешбеку я маю перерахувати першу заробітну плату впродовж 60 днів. Цей пункт виконано, хоча зі сторони банку проблема, що вони навмисне ідентифікують цей платіж «переказ'. Але ще не пройшло і 60 днів.
По-друге, на 16.07 в тому ж чаті підтримки мені говорили, що друга частина буде до 20 числа.
А тепер, після того як я змінив банк на роботі, Укрсиббанк кидає свого нового клієнта. В цьому місяці ще отримаю заробітну плату на цю картку, але з наступного — змінюю назад і закриваю все в цьому банку, який не поважає своїх клієнтів.