Низька якість обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.15 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Все курсы банка |
В 12.50 я зайшов у відділення, в залі працював лише один менеджер, до якого не було черги, проте в нього обслуговувалась клієнтка. Мені було запропоновано присісти та зачекати. Втім після мене зайшов інший відвідувач якого все ж запросили першого до обслуговування та попросили мене зачекати ще.
В 13.05 я сів за стіл для оформлення документів і копіювання моїх документів.
В 13.20 мені видали квитанцію на отримання картки і повідомили що я маю зайняти загальну чергу до каси щоб отримати картку. (хочу наголосити що в хороших банках після оформлення документів менеджер або сам видає картку, або проводить клієнта до каси поза чергою де вона в пріоритеті отримує картку. В крайньому випадку після початку оформлення можна було повідомити про доцільність зайняти черги до каси якщо всюди окремі черги). В моєму випадку обслуговування 4 клієнтів попереду зайняло ще додаткових 15 хв. оскільки працювала лише одна каса, інший касир був на обіді.
в 13.35 я вийшов з відділення з абсолютно негативним враженням від співпраці з банком, хоча по суті вона ще й не розпочалась.
Я цілком розумію право кожного на обід, але працювати в такому режимі -це просто пародія та знущання над клієнтами в час пандемії, адже кількість людей в залі ніхто не контролює, крісла для посадки знаходяться поруч, відсутня будь-яка соціальна дистанція. Оформлювати картку, яку я попередньо оформив через мобільний додаток скинувши скани всіх документів протягом 45 хв. в час пандемії- це злочин. Також я був здивований що менеджер не запитував мене про зміну роботи, місця проживання, номеру телефону- а просто роздрукував анкету з даними 10 літньої давності які вже не актуальні.
Займання декілька разів черг всередині відділеня банку- це абсолютно неприйнятно в 2020р.