Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- UKRSIBBANK BNP Paribas Group
- 11 сентября 2019, 12:52
- #
Доброго дня! Дякуємо за наданий відгук. Для можливості перевірки викладеної Вами інформації та прийняття конструктивних рішень щодо підвищення якості обслуговування, прохання звернутися на інформаційну лінію за номером 729 або в чат UKRSIB online.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45 | 45.9 |
USD | 40.95 | 41.5 |
Все курсы банка |
Я, Тарасюк Олена Миколаївна, обслуговуюсь у відділенні вашого банку на Перова 24, м.Київ.
02.09.2019 о 16:10 звернулась в банк забрать зарплатну карту та вперше здать торгову виручку підприємства по дорученню. Зі мною менеджер почав працювати відразу, але 45хвилин копіював документи, вносив доручення в систему та підтягував мої попередньовнесенні данні від зарплатного договору. В результаті в 16:58 в мене прийняли торгову виручку, а от видать заробітну карту… була уже заблокована програма по поясненням касира.
Моє терпіння лопнуло, бо уже відпрошувалася 4 рази для того, щоб отримать карту і 5-й раз сором був відпрошуватися з роботи тому під видом робочої операції знову пішла в надії отримать цю карту! Звернувшись до керівника відділення, який трохи поговорив по телефону, а потім як завжди не поцікавившись ні як мене звати, ні чим я не задоволена…
Діалог наш був такий:
— Я вас слухаю!
— Хочу забрати карту! — Показуючи на оформлений видатковий ордер.
— Уже 17:05, відділення уже не працює!
— Я не винна в тому що ваш співробітник 45хв оформляв документи, видайте мені карту!
У відповідь я отримала лише розведені руки!!!
За моїми спостереженнями на весь колектив є лише 1 бджілка, а решта богині! Воно й не дивно, бо з таким керівництвом працює аналогічно і колектив!
PS: Цікаво, а як би я прийшла з валютним депозитом до даного відділення банку, отримала б аналогічну відповідь? Каса після оформленого договору також би не прийняла ннннну кількість готівки..?