погане обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.25 | 44.15 |
USD | 41.65 | 42.2 |
Все курсы банка |
прошу зафіксувати скаргу на роботу відділення №397 у м.Запоріжжя. 20.12.2018 я була вимушена провести майже годину в черзі, щоб сплатити рахунок в кассі. це було пов'язано з тим, що в данному відділенні працювала лише одна каса і незважаючи на живу чергу, касир позачергово обслуговував юридичних осіб. при цьому жодного оголошення, що юридичні особи обслуговуються поза чергою не було. навіть, якщо юридичні особи мають для банку особливе значення, то зробіть для їх обслуговування окрему касу, бо в іншому випадку, людина може провести пів дня в черзі, пропускаючи перед собою юридичних осіб. на мою думку, банк, як і будь-яка установа, повинен цінувати кожного клієнта, незалежно від операції, яку він хоче здійснити, чи розміру сумми, яку він залишає у банку.
я фізична особа-підприемець, яка повинна закрити магазин на невизначений час, щоб простояти в черзі у вашому банку. це зовсім не клієнтоорієнтовно з вашого боку.
також, хочу відмітити, що у керівника відділення не знайшлося навіть бланків встановленого зразка, щоб я могла залишити відгук та отримати належну відповідь на свою скаргу.