Історія даремно витраченого часу… 2
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Укрсиббанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
07.09.2016р. – дзвінок від менеджера Укрсиббанку, суть дзвінка – виявляється при оформленні розстрочки в договір потрапили не оновлені дані ФОП – отримувача грошей від банку за товар. Розетка не повідомила банк про зміну реквізитів, банк не може перерахувати кошти. Порадили їхати в Розетику з гарантійним листом для врегулювання ситуації.
08.09.2016р. – відвідавши Розетку, після консультації зрозумів, що: гарантійний лист від банку не несе ніякого значення, товар видається тільки після перерахування коштів. Питання потрібно врегульовувати з банком.
09.09.2016р. – дзвінок менеджеру Ганні, що підтвердила проблему, вирішення якої тільки пере підписання договору та саме на відділенні на Повітрофлотському!!! В чому моя вина як клієнта??? Чому я маю витрачати свій час на повторні візити? я маю гарантії та договір. Відділення знаходиться далеко…
13.09.2016р. – повторний візит в банк, підписання договору. Менеджер також повідомляла, що я не перший клієнт, який повторно підписує договір через помилки. Також запевнила, що попередній договір не діє, але довідок щодо цього – не видають.
15.09.2016р. – самостійний дзвінок в Розетку з приводу доставки. Не дзвонили чомусь…Ось тут дякую відповідальним за доставку, призначили на суботу 17.09.16, обіцяли попередньо зателефонувати за годину.
17.09.2016р. – попередній дзвінок, вчасна доставка, з товаром все гаразд.
Ітого:
— Незадовільна робота служб з організації робочих місць в Укрсиббанку – відсутні доступи, некоректні реквізити в договорах.
— Незадовільна робота контакт-центру Укрсиббанку, що відправляють клієнтів на непрацюючі точки продаж.
— Незадовільна робота Розетки в частині обміну інформацією