Порушення конфіденційності клієнта

tiesto2014 tiesto2014
17 августа 2016, 18:02
2
не засчитана
Вже двічі мені телефонував представник сторонньої агенції, яка робить соціологічне чи маркетингове опитування серед клієнтів Укрсиббанку.

Представляються: «Іван Васильович? Добрий день! Це з Укрсиббанку телефонують, ми проводимо опитування про якість обслуговування… бла-бла-бла». Вперше мав необережність відповісти на кілька перших запитань. Але згодом запідозрив, що це можуть бути шахраї, припинив розмову і відразу повідомив на гарячу лінію Укрсиббанку про цей інцидент. Через 10-15 хвилин мені передзвонюють з гарячої лінії і… повідомляють, що все гаразд, що вони співпрацюють з цією компанією, яка проводить опитування.

Увага, запитання! На якій підставі, шановний Укрсиббанк, ви зливаєте стороннім компаніям конфіденційну інформацію про своїх клієнтів? Вже навіть інформація про те, що я є клієнтом Укрсибу, є конфіденційною і не має права виходити за межі банку. Чи гарантуєте, що маркетингове агенство має такий самий рівень безпеки щодо поширення інформації, як і ваш банк? Це ж кричущий back-door, через який ламають вас і рахунки ваших клієнтів.

Прошу прокоментувати і повідомити, яким чином відмовитися від таких опитувань і мати гарантію, що мої дані не попадають в чужі руки.

Комментарии (2)

+
0
Мия Петрова
Мия Петрова
23 августа 2016, 14:08
Белая Церковь
#
Ви коли підписуєте договір про банківське облуговування. Частіш за все там є пункт, що Ви надаєте згоду на обробку персональних даних і тд і тп. Тому чисто теоретично можна відмовитись від набридань, але скоріш за все просто треба буде ігнорувати дані звернення.
+
0
Александр Кармелюк
Александр Кармелюк
29 августа 2016, 13:26
Харьков
#
У меня такая же фигня была. Звонил на горячую линию, продиктовал телефон с которого мне звонили. Через пару часов перезвонил менеджер, сказал что никому мой номер не давали.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться