Являюсь владельцем карты Deluxe.
Пришла СМС от сиба о необходимости переидентификации. Я находился дома после операционного вмешательства, в связи с чем мне даже из дома было трудно выходить, не говоря о каких-то поездках по городу в ближайшие 2 недели. Звоню на горячую линию 729 спрашиваю, будут ли заблокированы мои счета или наложены какие-то ограничения на деятельность моего ФОПа в сибе — мы ничего не знаем, ничем помочь не можем, обращайтесь к своему персональному менеджеру. Номера персонального менеджера никто, конечно, мне тоже не назвал. Ответ поддержки «Пишите в чат приложения на телефон». Пишу в чат о вопросе переидентификации — связи с вашим менеджером нет. Никто, конечно, так и не перезвонил и не ответил.
Пришлось через неделю, заклеянным повязками на такси тащиться в отделение, т.к. у меня ожидались поступления на ФОП счет.
Мало того, через 2 месяца звонок с банка — приезжайте срочно на переидентификацию. Я говорю, что недавно уже проходил — спрашивают «а на каком отделении вы проходили»? И говорят, что лучше бы снова подъехать туда, если не трудно. Я, конечно отказался.
Такое вот обслуживание премиальных карт.
Отделение Укрсиббанка: Киев, ул. Николая Михновского/Бастионная, 36/1
Адрес:
Киев, ул. Николая Михновского/Бастионная, 36/1
Телефон:
729
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (касса: 09:00-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Не советую полностью доверять информации о банкоматах, размещенную на сайте https://my.ukrsibbank.com/ru/branches_atms/map/. Например, в одном городе информация не соответствовала действительности в отношении 30% банкоматов! Поэтому есть вероятность сделать крюк в 6 км в поисках банкомата и остаться ни с чем.
Написать комментарий
Влітку 2022 року до мене зателефонував персональний менеджер Вадим та повідомив про необхідність звернутися до відділення з метою проходження ідентифікації клієнта.
5 серпня 2022 року я звернувся до відділення Укрсиббанку у м.Києві (Бастіонна, 1) до менеджера yehor.iliusenko@ukrsibbank.com та пройшов ідентифікацію з наданням підтверджуючих документів про джерела доходів (довідка з податкової про доходи, декларація ФОП).
17.08.2022 року мені в чат додатку написала менеджер Марія з питанням проведення ідентифікації в телефонному режимі. В той же день вона зателефонувала мені та провела ідентифікацію.
26.08.2022 року мені в чат додатку написав персональний менеджер Вадим та поцікавився джерелами походження коштів, які я перерахував на картку та на які цілі. Я відповів, що це мої кошти та кошти дружини. Їх використав для повернення поворотної фінансової допомоги іншій особі з використанням сервісу Приват24 та картки Укрсиббанку. Відповідь його цілком влаштувала.
09.09.2022 року мені в чат додатку написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4406, де містилося 10 запитань: суть економічних операцій, документи про джерела доходів, навіщо я часто сплачував карткою Укрсиббанку у листопаді минулого року послуги Нової пошти, документи, що підтверджують витрати, навіщо я відкрив віртуальні картки Укрсиббанку, які у мене подальші наміри користування карткою Укрсиббанку тощо. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
14.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом № 04−3-03/4449. В запиті його цікавило навіщо я з інших банківських рахунків перераховував гроші на картку Укрсиббанку, навіщо моя цивільна дружина це робила та з якою метою я брав поворотню фінансову допомогу та згодом її повертав (з наданням підтверджуючих документів). Додатково просив надати виписки з Приватбанку та Пумб, куди також приходила поворотня фінансова допомога. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
21.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4540. У запиті він запросив вже іншу виписку з Приватбанку. В той же день я надав всі документи та відповіді електронною поштою.
29.09.2022 року мені в чат додатку знову написав фахівець з питань комплаєнс Антон Якунін із запитом No 04−3-03/4590. У запиті він запросив виписки ВЗАГАЛІ зі всіх моїх банківських рахунків інших банків у термін до 04.10.2022. Мені здалося дивним що я маю відкрити свою банківську інформацію про всім іншим моїм рахункам в інших банках. В той же день я попросив відтермінувати строк надання відповіді, оскільки вважаю подібні вимоги неправомірними та маю намір звернутися до НБУ зі скаргою. Він погодився відтермінувати до моменту остаточного розгляду скарги до НБУ.
В той же день я скерував скаргу до НБУ №Т-197330/1/20769, в якій звернув увагу, що якщо банк має вмотивовані підстави розкриття банківської інформації клієнта в інших банках, то відповідно до пункту 8 частини першої статті 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» цей банк може звернутися до інших банків, які мають йому надати будь-яку інформацію.
27.10.2022 року НБУ нарешті відповіла своїм листом № 14−0004/75102 на мою скаргу. Надали розгорнуту відповідь: банк дійсно має право звернутися до іншого банку для розкриття банківської інформації у разі наявності законних підстав, водночас банк може запитувати у клієнта будь-яку інформацію з метої фінансового моніторингу.
Копію відповіді я надіслав фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну.
В день отримання відповіді на скаргу 27.10.2022 року на електронну пошту фахівцю з питань комплаєнс Антону Якуніну я надіслав виписки зі всіх інших моїх банківських рахунків в банках Універсал банк, Форвард банк, Таскомбанк, Альфабанк.
Вже минув майже місяць, жодних додаткових запитів я від Укрсиббанку не отримував.
Незважаючи на надання повної запитуваної інформації Укрсиббанк заблокував мені зарплатну картку та не дає можливості користуватися грошима на картці. Зокрема у додатку з’явилося повідомлення: Операції списання по рахунку обмежено, за виключенням операцій погашення заборгованості.