Якось так склалось, що я є клієнтом цього банку.
Но це не саме страшне)
Страшне те як в середині працює система!
Тобто не ті люди які ви бачите перед собою касир, адмін чи помічник (назв точних посад не знаю і не цікаво так як їм моя посада і чим я займаюсь у своїй галузі). Є система, правила, час на виконання деяких процесів і тому подібне. Но! Тут це круто відбувається) Відчуття наче дифіцит банків — і як би не паршива була система люди всеодно там будуть) Але не в моєму випадку — я просто зміню банк=)
З чого ж почати? А, мабуть з 2018 коли я потрапив на нову компанію у ІФ та мені тимчасово відкрили рахунок в Укрсибі =) Задоволений тебе обслужили по повній картку паспорт все як по маслу) Але проходить деякий час — мені потрібно платити за квартиру яку я винаймаю — якраз приходить смс що картка поповнена на Н-суму!!! Оххх думаю — кв оплатити і можна бути спокійний скоро новий рік) Святковий настрій підходить)
Підходжу до банкомата — зняти не можу, заходжу на телефоні в аплікуху, а на рахунку 0!
Іду в банк виясняти в чому справа! А мені розповідають що не оновили паспортні данні=) Повернусь до початку коли давали картку — все як по маслу — 100 копій всього і всюди) На той момент в мене паспорта вже не було — і довелось чекати поки мені його пришлють батьки. Отримавши паспорт прийшов знову ж відксерили мій паспорт і відправили на головний офіс (як мені пояснили), чесно кумедно мені це звучить так як сам працюю в ІТ і документообіг досить проста система і робиться це все швидко. Ну ок сказали почекати… значить ждумс! Перед самим новим роком мені дзвонять та повідомили що все круто розблоковано! Але кажуть що можливо знову заблокують потрібна ваша довідка про дохід! Ну, думаю звільнюсь від роботи поїду до рідного міста Вінницю та візьму довідкую. Був тяжкий період на роботі — тому поїхав у Вінницю в кінці лютого. Замовив довідку, відсканував і відправив у тех підтримку щоб приєднали до моєї справи та почали процес розблокування) Не тут то було) Банк один) А вот внутрішні розпорядки поділені наче штати в США але в штатах такого бідового сервісу немає) Тех підтримка відфутболила мене, «дуйте в банк») Прийшовши до банку в своєму місці — посидів в церзі — надав довідку — отримав відповідь на протязі 2х робочих днів буде вам св'ято! (прийшов в п'ятницю)О! — подумав я собі, то добре! Ага — пройшли вихідні пройшла неділя — друга, я дзвонив на що отримав відповідь «в роботі». Чесно мені здається що там система змушує людей перекопувати поле щоб сісти до роботи та підтвердити що довідка отримана. Ну, взагалом мене це дістало, як би взяв кредит та просрочив би на добу то тут би всі відми над головою літали б щоб я оплатив) А так що я без коштів то пофіг) Нелюд — грошей хоче) Пфффф…
Написав я скаргу в тех підтримку і мені дали відповідь, що 18,03,2019 до мене подзвонять з банку та проінформують деталі! Знаєте? Подзвонили! Проінформували!
Виявляється, що мені потрібна довідка ще за 18 рік моєї мами, так як вона працювала на держ і була публічною особистістю.
Чесно! Стільки часу прочекати в Вінниці щоб взнати після написання скарги, що потрібна ще довідка?
Та щоб вам кінця робочого дня так чекати як я маю витягувати з вас які документи вам же потрібні!
Монобанк — після надання довідки про мої доходи — розблокування 1,5 доби.
Кредобанк — розблокування 2 доби.
Приват — декілька годин.
А в Укрсиббанку походу коняка здохла та всі тепер самі крутять динамомашинку по черзі щоб у когось компухтер запрацював та якусь справу зробив! З перервами на косинку!
Дякую за увагу )
Курс валютв Укрсиббанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение Укрсиббанка: Ивано-Франковск, ул. Сечевых Стрельцов, 23
Адрес:
Ивано-Франковск, ул. Сечевых Стрельцов, 23
Телефон:
729
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (касса: 09:00-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Premium отделение
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
В січні 2016 р. взяли споживчий кредит в Укрсібі. За порушення графіку сплати в 9 днів штраф банком був нарахований більще 30% розміру щомісячного платежу. І так кожного місяця. При цьому договір містить дуже не чітке формулювання нарахуання шатрафних санкцій за управління кредит до 500 грн. Цікаво, це щомісяцно, раз на рік. Коли НБУ почне реагувати на такі дикі штрафні санкції з боку фінустанов.
Остерігайтесь співпраці з Укрсіббанком. Непорядність доведена практикою.
Комментарии (1)
Остерігайтесь співпраці з Укрсіббанком. Непорядність доведена практикою.
Сьогодні (08.08.24) я звернувся у відділення для закриття, там мені повідомили що я в них не обслуговуюсь і що потрібно телефонувати в КЦ, щоб перенести рахунки з обслуговуючого відділення на те, куди прийшов. Окей, телефоную в КЦ і мені повідомляють що в мене всі рахунки ще закриті 13.07.24 за начебто «неактивність».
Дивина та й годі… кажу що 29.07.24 я ще заходив в застосунок і бачив свою віртуальну карту, що якщо БАНК порядний, то мвв би хоч смс відправити що ми вже «не друзі», ну тут була стандартна відповідь «що ми нікому нічого не должні». Окей) прошу дати документ/довідку що в мене немає рахунків і я не є клієнтом — на що мені сказали зо такого документу немає в природі, хоч я як колтшній банківський працівник знаю про зворотнє.
Очікую на відповідь по скарзі на цю ситуацію, бо вважаю що банк собі «для статистики» розриває з клієнтами договір заднім числом, бо ще 29.07.24 телефонувавши в КЦ я ще був клієнтом 😅
Банку і співробітнткам бажаю працювати в цьому ж дусі🙂
Ви — кращі!