Отделение Укрсиббанка: Киев, пр-т Правды, 94
Адрес:
Киев, пр-т Правды, 94
Телефон:
729
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (касса: 09:00-17:00), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Пандус либо подьемный механизм
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
alexman2013
26 марта 2021, 12:15
Советую всем кто берет рассрочку или кредит в данном банке читать внимательно договор. За каждую несвоевременную оплату банк сдирает в три шкуры. Я оплатил в конце срока кредита всю сумму до погашения. За счет комиссии приватбанка была не доплата 8 грн. Но как оказалось я должен еще 600 грн в следующем месяце, а потом еще 500 грн. УЖАС КАКОЙ БАНК!!!
Комментарии (3)
Шановні Клієнти Укрсиббанку!!! Хочу попередити про злодійство і грабіж Укрсиббанку! #укрсиббанк#злодії#грабі;#кидали#здирники
Вчора 19/08/2019 помітив, що з рахунку списалась величезна комісія в розмірі 195 грн. Як виявилося Укрсиббанк тихосенько ввів тарифи за переказ коштів із картки на картку і просто вкрав гроші з рахунку.
Намагався з’ясувати причину неналежного інформування про зміну тарифів, та ще й серед року! через чат персонального кабінету та на гарячій лінії! Результат – нульовий!
На гарячій лінії спершу просто клали слухавку… Таке буває, технічний збій… Давайте в це вірити. Із якоїсь спроби все ж таки додзвонився, розказали казку, що попередили на сайті банку, треба мовляв слідкувати! Вставайте зранку і відкривайте сторінку Укрсиббанку, бо зміна тарифів може бути ба не щодня… Ще б в газеті надрукували в якій «Верховній Раді», котру виписують лише примусові бібліотеки. А що? Факт публікування є, джерело відкрите, офіційне… Невже цього мало?
На питання чому не проінформували належним чином, персонально– відповіді немає! Вважаю, що саме так сьогодні має біти здійснена люба зміна тарифів! Як про введення IBAN, від якого ні холодно, ні жарко більшості, то попередили і у viber, і через СМС, а коли питання стосується послуг, якими користуються клієнти, то краще тихенько вкрасти гроші, може не помітять…. Гарні цінності та стандарти обслуговування Укрсиббанку!
Отож, Шановні клієнти, думайте хто Вас обслуговує. До речі, хто користується іншими продуктами банку,є такі? Яка там якість обслуговування?
Комментарии (7)
Вчора 19/08/2019 помітив, що з рахунку списалась величезна комісія в розмірі 195 грн. Як виявилося Укрсиббанк тихосенько ввів тарифи за переказ коштів із картки на картку і просто вкрав гроші з рахунку.
Намагався з’ясувати причину неналежного інформування про зміну тарифів, та ще й серед року! через чат персонального кабінету та на гарячій лінії! Результат – нульовий!
На гарячій лінії спершу просто клали слухавку… Таке буває, технічний збій… Давайте в це вірити. Із якоїсь спроби все ж таки додзвонився, розказали казку, що попередили на сайті банку, треба мовляв слідкувати! Вставайте зранку і відкривайте сторінку Укрсиббанку, бо зміна тарифів може бути ба не щодня… Ще б в газеті надрукували в якій «Верховній Раді», котру виписують лише примусові бібліотеки. А що? Факт публікування є, джерело відкрите, офіційне… Невже цього мало?
На питання чому не проінформували належним чином, персонально– відповіді немає! Вважаю, що саме так сьогодні має біти здійснена люба зміна тарифів! Як про введення IBAN, від якого ні холодно, ні жарко більшості, то попередили і у viber, і через СМС, а коли питання стосується послуг, якими користуються клієнти, то краще тихенько вкрасти гроші, може не помітять…. Гарні цінності та стандарти обслуговування Укрсиббанку!
Отож, Шановні клієнти, думайте хто Вас обслуговує. До речі, хто користується іншими продуктами банку,є такі? Яка там якість обслуговування?
Никогда не открывайте счета в этом банке. В случае проблемной ситуации Вы не сможете ничего сделать! «Горячая линия» существует только для предоставление общей информации. И если проблема возникла, то Вас переключат на отделение банка, где и была она создана. Никакой другой возможности решить проблему у Вас не будет. Вам предложат написать жалобу либо в отделении, либо написать в юр. отдел банка и ждать 30 дней!
Добиться контактов вышестоящих работников, которые могут повлиять на ситуацию у Вас не получится! Это отвратительно!
Написать комментарий
Добиться контактов вышестоящих работников, которые могут повлиять на ситуацию у Вас не получится! Это отвратительно!
Ответ администратора
29 марта 2018, 14:22
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 29.03.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
В субботу отделение не работает!
Написать комментарий
Ответ администратора
20 января 2018, 16:26
У нас указаны рабочие часы с понедельника по пятницу:
Пн-Пт: 09:00-17:00, Перерыв: 13:00-14:00,
Отдельно указали, что суббота и воскресенье выходные дни.
Спасибо за внимание к информации, представленной на сайте.
Пн-Пт: 09:00-17:00, Перерыв: 13:00-14:00,
Отдельно указали, что суббота и воскресенье выходные дни.
Спасибо за внимание к информации, представленной на сайте.
На самом деле есть перерыв на обед
Написать комментарий
Ответ администратора
17 января 2018, 15:07
Информация была обновлена.
Спасибо за внимание к информации, представленной на сайте.
Спасибо за внимание к информации, представленной на сайте.