Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Правда про VIP-обслуговування у Приватбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
vdmytro 15 сентября 2021, 22:12
Уже майже рік як я є VIP-клієнтом Приватбанку.
Кілька років під ряд вони мені телефонували і наполегливо нав’язували свої преміальні карти. В якийсь момент я таки погодився і підписався на vip-обслуговування (котре коштує кілька тисяч гривень).

Спочатку все було ок, навіть рекомендував сервіс своїм друзям.
Але минулого тижня трапилась ситуація, котра змусила мене переоцінити рівень своєї довіри до цієї установи.

У вересні місяці у мене була запланована бізнес поїздка в Хорватію. За 2 тижні до вильоту я зв’язуюсь із персональним банкіром аби уточнити чи достатньо трат по віп-картам для доступу до преміальних сервісів в аеропорту. Виявилось що не вистачає ~8000 гривень.
Роблю, як завжди, покупки в мережі інтернет на цю сумму, розраховуюсь за них через Приватівський сервіс Liqpay.

Яким же було моє здивування коли по приїзду в аеропорт я виявляю що мені не доступний ані fast line, а ні бізнес-лаунж, взагалі нічого.
Телефоную конс'єржу і отримую відповідь «у вас недостатньо трат по картам».
Надсилаю конс'єржу скріншоти операцій по оплатам в інтернеті, у відповідь «ви можете оплатити всі потрібні вам послуги, подати скаргу, по факту розгляду скарги вам можливо компенсують ваші витрати».
Всі ми, хто живе в Україні добре знають що означає це «можливо». Я не купую ніякого fast-line'у, стою в загальній черзі, після проходження всіх процедур контролю йду у бізнес-зал де оплачую в районі 40$ за вхід (хоча мав би потрапити туди безкоштовно).
При поданні скарги мені сказали що попереднє рішення по ситуації я отримаю через 24 години.
По факту працівники банку на маю скаргу просто «забили». Жодної відповіді!
На третій день я сам пишу листа до банку аби з’ясувати статус скарги та розібратись у ситуації.
У відповідь мене називають Євгенієм Олександровичем (мене звати взагалі не так), після чого повідомляють що «даний МСС знаходиться в винятку». В якості доказу мені скидають лінк на гугл-документ, який у мене навіть на відкривається тому що мені ніхто не надав до цього документу доступ.

Ось так я і зрозумів що для Приватбанку VIP-обслуговування це:
1. Не попередити жодним чином клієнта про можливі вийнятки та нюанси використання послуги (серед людей це називається «підсунути собаку»)
2. Залишити VIP-клієнта наодинці з його проблемами
3. Наплювати на подану скаргу
4. Не відповідати за свої слова, порушувати власний регламент і взяті на себе зобов’язання
5. У відповідь на звернення VIP-клієнта називати його чужим іменем
6. Скидати VIP-клієнту у якості доказу лінки на неіснуючі документи, які він навіть неможе відкрити (я вже мовчу про те щоб знати про що там йдеться)
7. Оцінити лояльність VIP-клієнта у нещасну тисячу гривень
Ось такий ось VIP по-українськи.

У будь-якій неоднозначній ситуації нормальний бізнес завжди приймає сторону клієнта — це є нормою нормального обслуговування (уже мовчу про VIP-обслуговування).

В цілому ситуацію сприймаю конструктивно — я радий що зрозумів так багато про цей банк за такі незначні гроші.

Висновки зроблено. Дякую за VIP-обслуговування.
Приватбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 11:24
Вибачте, будь ласка, за незручності. Ми обов'язково врахуємо всі зауваження для запобігання їх в майбутньому. Додатково зв`яжемось з вами в телефонному режимі. Сподіваємося, що в подальшому ви будете задоволені нашим обслуговуванням.

Комментарии - 3

+
0
ingeniero
ingeniero
16 сентября 2021, 8:28
#
Если не ошибаюсь, контроль трат на момент попытки воспользоваться аэропортовскими сервисами осуществляется со стороны МПС (MasterCard/Visa), а не со стороны банка, поэтому с такими вопросами лучше сразу обращаться в МПС. У них на соответствующих сайтах указано, что в тратах учитываются не все операции, но нет перечня MCC, которые не учитываются. Так у MasterCard написано:
o Виняткові транзакції, які взагалі не враховуються:
зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
переказ залишку коштів;
покупки за допомогою чеків;
страхові премії;
відсотки;
будь-які комісії та збори;
дорожні чеки;
азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
будь-які покупки в готівковій формі.
o Транзакції, які враховуються та зменшують загальну суму: покупки, які згодом повертаються або компенсуються.
— У Visa и того меньше:
Не учитываются операции с наличными средствами, безналичные переводы с карты, операции по счету, к которому привязана карта (переводы через системы интернет-банкинга, оплата кредитных платежей, переводы по реквизитам и т. д.).
— В общем, с MCC не очевидно, но ясно, что в тратах учитываются не все операции. Я бы в Вашем случае запросил у банка MCC по всем операциям (он у Привата не виден клиентам) и доступ к тому документу, чтобы понять, какие операции не были учтены.
PS. Если получите доступ к документу, скиньте перечень MCC в исключениях. Нигде не видел такого перечня.
+
0
zzz9090zzz9090
zzz9090zzz9090
16 сентября 2021, 11:32
#
Сами виноваты ведетесь на удочку от банков в виде бонусов, акций, кэш бэков и прочей ***ты бесплатный сыр сами знаете где
+
0
ingeniero
ingeniero
16 сентября 2021, 13:51
#
Ради интереса попросил консьерж Visa дать список MCC, которые в исключениях. Взяли время на подумать и через 3 часа радостно прислали перечень операций (не MCC), практически идентичный тому, который указан на сайте MasterCard. Еще раз попросил MCC, но их так и не прислали — всё время ходят по кругу и пишут описание операций, а не MCC. В общем, какой-то уж очень секретный этот список MCC :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Правда про VIP-обслуговування у Приватбанку