Курс валютв Приватбанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Все курсы банка |
Отделение Приватбанка: Киев, бул. Кольцова, 14-К
Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Робимо все, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
може там касир взагалі один?(((
Приносимо вибачення за те, що ви відчули незручності, пов'язані з чергою.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. На нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти інформацію щодо завантаженості по будь-якому відділенню, що значно допоможе вам розрахувати та заощадити час.
Також, ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
В Приложении Приват24 мне пришло уведомление о зачислении денег, но снять я их не могу потому что я якобы превысил лимит снятия, писал в поддержку мне отвечал какой-то Деградант(А только такие люди как видим работают в ПриватБанке)Только шаблоными фразами типо" Извините нам нужно 3 дня что бы разобраться с проблемой(с какой проблемой не понятно)
Как итог, я мог воспользоваться любым другим человеческим банком, но я имел не осторожность и воспользовался приватом, и я остался без денег за границей и без связи, почему это произошло? по сей день я не понимаю, консультант который мне перезвонил сказал что были не поладки, (НЕПОЛАДКИ У ВАС ПОЧЕМУ Я ВЫНУЖДЕН ОСТАТЬСЯ БЕЗ СВОИХ ДЕНЕГ ЗА ГРАНИЦЕЙ!!!!)
Я так и не получил ответ…
А сегодня мне приходит уведомление что я должен принести справку которая доказывает что я проживаю на подконтрольной Украине территории для того что бы пользоваться SWIFT платежами(ВНИМАНИЕ: я проживаю в Киеве, прописка Луганская, Когда я использую SWIFT платеж я прихожу в Отделение ПриватБанка которое находится в КИЕВЕ, Дорогой приват КИЕВ это территория Украины, и там я это делаю, Не в Луганске, а в Киеве, ЕЩЕ РАЗ КИЕВ = УКРАИНА)
И еще один момент: ВЫ НАДОЕЛИ СО СВОИМИ ПОДТВЕРЖДЕНИЯМИ ПО ТЕЛЕФОНУ!!!
Достаточно подтверждения в приложении или смс, я что в 1999 году живу????? Зачем я должен как *** стоять и ждать пока ваш бот произнесет свою речь с заедление на 0. 75.
Вообщем итог:
1)Приват Может без проблем оставить вас без ваших же денег за границей без всяких причин, ничего при этом не обьяснив.
2)Удобство использования для пользователя:0! я бы даже сказал -9;
3)Если я написал приложение для банкинга ногами и в стельку пьян, это будет намного надежнее чем Приват24.
4)В отделении (я был в +-10 разных) Кассиры общаются как продавщива из «Ганделыка»;
5)Пересылаю деньги с моно на приват коммисии нет, пересылаю деньги с привата на приват коммисия есть WTF????????!
6)Поддержка в чате = ничего, ее просто нет, шаблонные фразы без всякого смысла, буд-то с ботом общаешься.
7)Надеюсь что в скором времени вы утратите свою популярность, и на смену вам прийдет банк который будет думать об удобстве использования а не только о коммисии и Gold — клиентах.
Спасибо за внимание.
И кстати здесь в этой форме с низу нужно выбрать ваши слабые или сильные стороны, вы утверждаете что нельзя выбрать более 3 слабых сторон, У ВАС ИХ ГАРАЗДО БОЛЬШЕ!!!
Дякуємо за те, що висловили свою думку.
Ми завжди готові змінюватися та робити процедури краще і простіше, саме завдяки нашим клієнтам ми можемо дізнатися, що саме ви б хотіли змінити.
Що стосується повідомлення — даний лист був сформований помилково на адресу вашої поштової скриньки.
Вже проводимо роботу для врегулювання ситуації.
По ситуації, яка відбулась за кордоном, на жаль, ми не можемо привселюдно розкривати подробиці. Вибачте, що вирішення ситуації зайняло більше часу, ніж того хотілося.З огляду на це, ми будемо прагнути покращити роботу сервісу, щоб більше нікому не довелось отримати негативний досвід.
Щодо необхідності підтверждення операцій, то це пов'язано виключно з тим, що банк прикладає максимум зусиль, щоб наші клієнті не стали жертвою шахраїв.
Розуміємо, що інколи така турбота може видатись занадто прискіпливою, та в той же час, варто розуміти, що завдяки цьому без вашого відома не зможуть провести операцію, що захистить вас від фінансових втрат.
Ми перевіримо вашу консультацію в режимі чату і проведемо необхідну роботу, якщо буде підтверджено помилку з боку оператора.
Якщо ви маєте конструктивні зауваження щодо роботи додатку — будемо вдячні за зворотній зв'язок, передамо розробникам інформацію та ваші поради, як можна покращити роботу сервісу, щоб порадувати вас.
Що ж стосується форми на сайті — просимо звернути увагу, що даний сайт — не є сайтом ПриватБанку, ми не модеруємо його і не обираємо умови, що доступні при написанні відгуку.
Ще раз дякуємо, що вказуєте на моменти, які ви б хотіли змінити!
Дякуємо Вам за пильність.
Дозвольте нагадати, що ми склали декілька правил, що допоможуть Вам не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://pb.ua/safeness
День третий, оформила заявку (13.07.18).
Прождал пятницу и понедельник.
Сегодня (17.07.18) позвонил. Она сказала что на встрече, через полтора часа перезвонит.
Подгоните немного своих сотрудников пожалуйста.