Покращало

ale57190167 ale57190167
27 февраля 2016, 10:23
4
7 місяців тому клала депозит на півроку в цьому банку, все почалося з довгої черги, через, що вже була готова підти в інший банк, але адміністрація банку побачивши чергу, швидко розставила людей в потрібні місця до різних людей. Мене з депозитом обслугували МАЙЖЕ позачергово. Через, що очікувала, що буду забирати свій депозит я довго, але того не сталося. Я не скажу, що черги не було, але видно, що банк працює над цим, за ці півроку збільшився штат персоналу, що є значним плюсом. Депозит забрала вчасно,(виплачували згідно з обмеженнями, що введені законодавством).
Проте 2 дні тому необхідно було відкрити картку для виплат в валюті. Я дуже шкодую про те, що звернулася спочатку в приватбанк де я просиділа 1,5 години з дівчиною, яка відкрила мені картку у ГРИВНЯХ — а відкрити картку у валюті вона так і не змогла!!! після чого я звернулася в Ощадбанк, де за 5 хвилин дівчинка поклала мені кошти на картку і все оформила!!! і в цей же час відповіла мені на всі запитання, які мене цікавили.
Наразі планую продовжувати співпрацювати тільки з цим банком!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться