Це вже не проблема, це ...

svetir svetir
4 февраля 2016, 18:48
1
У грудні 2015 року була у гостях у м.Маріуполі та хотіла зняти пенсію у банкоматі відділення по пр.Леніна, 24. Кошти були списані з рахунку, але не видані, це було у вихідний, 13.12.2015. І таких, як я, було 17 громадян. Довелося вистоювати громадні черги у кабінет №2 (сісти ніде!!), щоб написати заяву-претензію. Казали, що вернуть кошти протягом 45 днів. Але кошти досі не повернуті, минуло вже 53 дні. Я мешкаю у іншому городі. Знаю, що деяким постраждалим повернуті кошти, бо ми спілкуємося. А з відділенням зв'язку не має — трубку беруть тільки охоронники після робочого часу. Я розумію труднощі у роботі банку, але виконувати Закон України «Про звернення громадян» банк зобов'язаний. Та й кошти зобов'язаний повертати.

Комментарии (1)

+
0
Сергей Шматков
Сергей Шматков
6 февраля 2016, 23:27
Луганск
#
Если Вы ведете официальную переписку с банком и у вас есть копии поданных Вами заявлений с входящим номером документа в банк и датой документа, то можете смело жаловаться в прокуратуру.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться