Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Грабують інвалідів.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
В мене є Картка Киянина. Банковими послугами зовсім не користуюся. Десь раз на рік місто дає соціальну допомогу, як інваліду другої групи та пенсіонеру. Нещодавно отримав таку допомогу в розмірі 300 гривень.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 1 сентября 2022, 15:47
Доброго дня.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).

Комментарии - 4

+
0
Андрій Бурачек
Андрій Бурачек
1 сентября 2022, 17:14
#
Це просто якесь безглуздя. Якщо в мене немає коштів в вашому банку і я не користуюсь послугами, окрім Картки Киянина. Так у мене ще потрібно красти соціальну допомогу! Жах та презирство до такого закладу.
+
+40
Jokets
Jokets
1 сентября 2022, 17:25
#
Ужас это пользоваться якобы услугами банка и не знать условий вашей карты. Такие списание происходят у всех без исключения если картой год никто не пользовался
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
1 сентября 2022, 18:53
#
Ложите раз в 11 месяцев 10 копеек на карту через кассу, чтоб была активность и не списовало за обслуживание
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 сентября 2022, 23:26
#
Пополняйте раз в год карту через терминал на 10 гривен и все будет хорошо. Ну и хоть читайте условия обслуживания карты
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться