Минфин - Курсы валют Украины

Установить

жахлива робота банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kbndby2007 14 апреля 2022, 18:12
Я пенсіонерка, у березні вимушена була виїхати з міста, де велися активні бойові дії.(Як і більшісь жителів України). Потрібно було оформити соціальну картку в м. Києві. Коли почала шукати працюючі відділення банку, вияснилось, що інформація на сайті по робочим відділенням не актуальна. На горячій лінії дають інформацію по праціючим відділенням, але час робити відділення вони не знають. Кажуть телефонуйте у відділення, а там телефони не відповідають. Коли зайшла відділення, мені повідомили, що карток не має, коли будуть не відомо і не пояснили, що можна відкрити рахунок, а потім забрати картку. Довелося їхати в інший день, в інше відділення. В цьому відділенні повідомили, що картку можно буде отримати через 10днів. При зверненні на гарячу лінію, через 10днів, повідомили, що картка не готова і коли буде готова невідомо…Поясніть мені, пенсіонеру з хворим серцем, чи не знущання це над людьми? Щоб доїхати до відділення, мені потрібно наняти таксі, витратити останні кошти, поїхати (неоднократно) у відділення банку, щоб оформити картку. А потім ще чекай невідомо скільки, щоб отримати її. Я живу як переселенець у чужих людей. Може у мене з«явилася можливіть поїхати назад додому, але я повинна чекати не відомо скільки оформлення картки? Якщо б мені сказали, що картка буде оформлюватися невідомо скільки, то я б звернулась до іншого банку, де більш лояльно відносяться до своїх клієнтів. І ще на гарячій лінії категорично не хочуть приймати скарги, як можно виправдовуючи свої дії.
Ощадбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 12:45
Доброго дня. З відкриттям карток справді можуть бути затримки. Перепрошуємо за незручності. Стараємось якомога швидше вирішити це питання.

За необхідності, якщо потрібно виїхати в іншій регіон, ви можете відкрити інший рахунок в тій області, куди переміщаєтеся, і надати інший номер рахунку до організації, що проводить вам виплату.

На сайті розміщено актуальний перелік працюючих відділень, його оновлюють щоранку. Навпроти відділення, яке зачинено, вказано позначку «ні».

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться