Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Раптова річна комісія за користування карткою

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vadyuka 30 мая 2021, 8:30
При отриманні нової пенсійної картки отримав ще й додаткову картку. На момент отримання карток ніякої плати за обслуговування не було. Це було більше року тому. Вчора 29.05.21 отримав СМС, що з вас стягнуто «річну комісію за користування карткою 200 грн», на картці став від'ємний баланс (картка дебітна). Від оператора колцентру через купу часу отримав інформацію, що умови договору обслуговування змінено з 01.07.20. Питання: «В банка був рік повідомити мене, що плата зросла в 200 разів. Ні поштою, ні ощад24, ні СМС це не було зроблено». Цікаво навіть взнати, скільком людям було так «вручено» додаткову картку, скільки прибутку за один день отримано. І щось не сходяться дати: комісія знята 29.05.21, а тариф змінено 01.07.20. Де той рік обслуговування? Тариф вступив в дію заднім числом? Закрити картку по телефону не можна, в ощад24 — також. Потрібно йти у відділення, де вона відкривалась. Ще класно від ощадбанку: щоб отримати картку в іншому відділенні, а не в тому де відкривалась карта — потрібно заплатити гроші (може її на таксі везуть)? Це був їхній крок, щоб я змінив банк.
Ощадбанк
Ответ банка
31 мая 2021, 10:16
Доброго дня! Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Стосовно дати списання комісії, рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.

Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:

✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

Комментарии - 1

+
0
vadyuka
vadyuka
1 июня 2021, 14:32
#
З логіки Ощадбанку я маю мати екстрасенсорні здібності щоб здогадатися, що тариф змінився. Поясніть мені, будь ласка, яким чином я маю бути повідомлений про зміну тарифу чи умов обслуговування? Чи Ви вважаєте, що я повинен кожен день заходити за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe і завантажувати файли ексель і вичитувати їх? Де на цій сторінці вказано, що якісь тарифи змінені? Чи ви повинні мене повідомити про зміни? Тобто політика банку — тримати клієнта необізнаним, а потім за це карати його гривнею. Це пряме шахрайсшахрайство. Про річну комісію за обслуговування: вона була введена 01.07.20. Гроші з рахунку списані 29.05.21. У відділенні, де я закрив картки, мені сказали, що рік же я обслуговувався. Тобто навіть якщо тариф змінили б 25.05.21 — гроші би зняли за рік. Феєрично. Це взагалі - РЕКЕТ. Поясніть мені це, будь ласка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Раптова річна комісія за користування карткою