Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Повернення карти з терміналу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
BJulia 14 апреля 2021, 16:04
Прошу керівництво перевірити роботу служби інкасації, надати мені офіційну відповідь та в короткі терміни надіслати мою карту у відповідне відділення. Оскільки за два місяці карта, яка залишилася в терміналі, мені, як власнику, до сих пір не повернулася. Для цього я зробила всі необхідні дії (звернулася одразу в найближче відділенння банку, написала заяву, вказавши всі відповідні дані). Як клієнт банку, вважаю, що така робота є неповагою до своїх клієнтів.
Ощадбанк
Ответ банка
14 апреля 2021, 17:21
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, в якому писали заяву. Ситуацію перевіримо.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться